Jenson Button on track.

Αυτό υποστηρίζει ο Adam Cooper στο έγκυρο blog του, εμφανίζοντας μια τεχνική οδηγία του Charlie Whiting, στην οποία αναφέρονται τα εξής:


Σε συνέχεια του εγγράφου μας στις 13 Μαρτίου (TD / 008-15,) μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Καναδικό Grand Prix, δύο κατασκευαστές μονάδων ισχύος έχουν χρησιμοποιήσει κάποια από τα διαθέσιμα “κλειδιά” τους. Ως εκ τούτου, και σύμφωνα με το παράρτημα 4 των Τεχνικών Κανονισμών της F1, κάθε κατασκευαστής έχει διαθέσιμο πλέον τον ακόλουθο αριθμό “κλειδιών”, για χρήση κατά τη διάρκεια της περιόδου του 2015.

Renault 12

Mercedes 7

Ferrari 7 (3 χρησιμοποιήθηκαν)

Honda 7 (2 χρησιμοποιήθηκαν)

Τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με τα λεγόμενα του Maurizio Arrivabene, ο οποίος άφηνε να εννοηθεί πως οι αναβαθμίσεις της Ferrari στον Καναδά δεν θα είναι τόσο σημαντικές, όσο είχε αρχικά ειπωθεί. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται πως και η Honda, σε μια πίστα που η δύναμη του κινητήρα παίζει το σημαντικότερο ρόλο, θέλησε να βελτιώσει την ισχύ του RA615H Hybrid. Εξάλλου, οι Ιάπωνες βρίσκονται πολύ μπροστά στα διαθέσιμα εξαρτήματα του PU και οι ποινές είναι δεδομένες για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.