WEC-2015-02-6-Hours-of-Spa-079

Η ταχύτητα των LMP1 πρωτοτύπων αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο και ενώ αυτό εξιτάρει τους θεατές, η ACO έχει αντίθετη άποψη. Σύμφωνα με τον Sporting Director της ACO, Vincent Beaumesnil, η πρόταση μείωσης της ταχύτητας των εργοστασιακών, υβριδικών πρωτοτύπων του τεχνικού working group είναι ήδη σε προχωρημένο στάδιο και θα εφαρμοστεί το 2016.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα της βελτίωσης των υβριδικών LMP1, είναι ο γύρος του Brendon Hartley (Porsche 919 Hybrid) στο Spa που ήταν 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε σύγκριση με τον ταχύτερο γύρο πέρυσι. Η διαφορά αναμένεται να είναι ακόμα μεγαλύτερη στο Le Mans.

Γίνονται συζητήσεις για τον έλεγχο των επιδόσεων των LMP1 του χρόνου, επειδή απ’ ότι φαίνεται, θα είμαστε κάτω από το 3:20 φέτος. Του χρόνου θα υπάρχει άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός και προφανώς, κανείς δεν θέλει να μειώνονται οι χρόνοι. Το 3:20 είναι ένα λογικό όριο.

Δήλωσε ο Pascal Vasselon της Toyota Gazoo Racing. Ωστόσο, ο Ralf Juttner της Audi Sport Team Joest, επισήμανε ένα θέμα που επίσης θα πρέπει να λυθεί: Οι επιδόσεις των άλλων κατηγοριών.

Για να μειώσεις τον χρόνο, μπορείς να μειώσεις την ισχύ αλλά αν το κάνεις αυτό μόνο στα LMP1, δημιουργείς ένα μεγάλο πρόβλημα για τα αυτοκίνητα μας με τα GTs και τα LMP2.

Δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο Juttner τονίζει ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό. “Στις ευθείες, είμαστε πιο αργοί σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές”, είπε, οπότε η μείωση των επιδόσεων είναι το ζήτημα, τότε πρέπει να εστιάσουν στην ταχύτητα στις στροφές.

Από την άλλη, αυτή δεν είναι η κατηγορία αγωνιστικών στα οποία θέλεις να μειώσεις την αεροδυναμική αφού περνάμε καλά αυτή τη στιγμή επειδή οι κανονισμοί επιτρέπουν την καινοτομία. Για εμένα, αυτό πρέπει να μείνει έτσι!

Ακόμα η ACO δεν έχει μιλήσει συγκεκριμένα για καμία πρόταση και το μόνο που είναι σίγουρο, είναι ότι θα υπάρξει κάποιου είδους μείωση στις επιδόσεις. Ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθεί ο στόχος, θα γίνει εμφανής τους επόμενους μήνες.