bmw i9 i8s renderings 1


Αν έχει “κατηγορηθεί” για κάτι η BMW για το i8 είναι η έλλειψη απόλυτων νούμερων επιδόσεων και ιπποδύναμης του αυτοκινήτου. Ο λόγος φαίνεται να είναι ότι τα 4,4 δευτ. που χρειάζεται σήμερα το πρώτο υβριδικό sportscar είναι “πολλά” για τη κατηγορία του, ενώ έχει γίνει σαφές ότι το “γρανιτένιο” πλαίσιο από CFRP μπορεί να σηκώσει άνετα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Και μπορεί να έχουμε διαβάσει πολλάκις ότι η γερμανική εταιρία δε σκοπεύει να βγάλει στη παραγωγή μια Μ έκδοση του μοντέλου, ή έστω το i8s, βρετανικό μέσο σήμερα αναφέρει ότι η BMW θα αποκαλύψει μια πιο δυνατή έκδοση του i8 μέσα στο 2016.

bmw i9 i8s renderings

Η αύξηση της ιπποδύναμης θα έρθει με την αντικατάσταση του 3-κύλινδρου 1.500άρη κινητήρα (απόδοσης 231 ίππων) με έναν νέο 4-κύλινδρο 2.0-λίτρων. Αυτός πιστεύεται ότι θα αποδίδει πάνω από 300 άλογα, όπου μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδουν συνδυαστικά περίπου 450 άλογα (+100), με το βάρος να παραμένει στα ίδια πλαίσια με το σημερινό και κοντά στα 1.485 κιλά.

Η διατήρηση του βάρους θα γίνει με την αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, καθώς και με την τοποθέτηση γυμνού (άβαφου) carbon. Αποτέλεσμα αυτών, θα είναι σαφώς οι καλύτερες επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να αναμένεται να πέσει κάτω από τα 4 δευτ.