Δες τον Christian von Koenigsegg να εξηγεί την επαναστατική πίσω αεροτομή της Regera

Σχετικά άρθρα

443475

O Christian von Koenigsegg παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τη Regera, αφήνοντας όλο το κόσμο άφωνο με το τελευταίο δημιούργημα.

Το αυτοκίνητο που θέσπισε άτυπα τον όρο megacar χαρακτηρίζεται από την σουηδική εταιρία ως το πιο δυνατό και το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, και να φανταστείς ότι προχθές έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ με την One:1 στα 0-300-0.

Στο συγκεκριμένο video θα δεις τον ιδρυτή της εταιρίας να εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια τον επαναστατικό νέο σχεδιασμό της πίσω ανακλινόμενης αεροτομής. Να θυμίσω ότι η Regera είναι υβριδική, με τον 5,0-λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα να παράγει 1.100 άλογα με χρήση απλή βενζίνης, και να συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι δύο τοποθετημένοι στον κάθε πίσω τροχό απόδοσης 260 Nm ο καθένας, και ο άλλος στον στρόφαλο με 300 Nm, έχοντας και σύστημα torque vectoring, με τη συνολική ροπή να είναι άνω των 2.000 Nm!

Τα συστήματα traction control και ESP διαθέτουν τρία προγράμματα λειτουργίας (wet, normal και track), με το αυτοκίνητο να είναι σε θέση να κάνει τα 150-250 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-400 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα και τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Τα πάντα για το αυτοκίνητο μπορείς να τα διαβάσεις εδώ και εδώ.

Τέλος, πρόσφατα μια βρετανική αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων που είναι παράλληλα και επίσημος dealer της Koenigsegg, ανακοίνωσε ότι η Regera, θα είναι διαθέσιμη από αυτούς σε τιμή 2,1 εκατ. ευρώ.

ΠηγήYouTube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...
Autoblog.gr