alfa-romeo-giulia_0

Οι Ιταλοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν την Giulia στο προσκήνιο χωρίς δεκάδες teasers και διαρροές. Είναι από τις λίγες φορές που ένα τόσο πολυαναμενόμενο μοντέλο έχει κρατηθεί τόσο μυστικό. Ακόμα και τώρα, τα όποια ψίχουλα πληροφοριών δημοσιεύονται, έχουν να κάνουν είτε με φήμες, είτε με δηλώσεις κάποιου στελέχους. Όπως για παράδειγμα του Harald Wester που πρόσφατα μίλησε για την Giulia – για τι άλλο; Πριν όμως πάει εκεί, ο Wester μίλησε και για το πρόσφατο παρελθόν:

Πρέπει να είμαστε σκληροί και να παραδεχθούμε ότι όλα πήγαν “κατά διαόλου” το 1986, όταν η Alfa κατέληξε στα χέρια της Fiat. Καλό είναι να εξετάζεις οικονομίες κλίμακας και συνέργειες αλλά η διοίκηση ξέχασε εντελώς για την κληρονομιά της Alfa Romeo. Η 159 για παράδειγμα, ήταν το αποτέλεσμα της συνεργασίας της GM και της Fiat και ήταν χάλια.


Τώρα όμως, όπως δηλώνει ο Wester, “ξεκίνησαν από το μηδέν”. Τόνισε ότι η αρχιτεκτονική της Giulia είναι ολοκαίνουριααν και θα χρησιμοποιούνται και εξαρτήματα από την Ghibli– και ότι το ίδιο ισχύει και για την σχεδιαστική γλώσσα και για τους κινητήρες και για τα κιβώτια.  Ο Wester δήλωσε επίσης ότι τα μελλοντικά προϊόντα της Alfa δεν θα διαθέτουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης αφού αυτή δεν συμβαδίζει με τον χαρακτήρα της εταιρίας.

Όσον αφορά στους κινητήρες, έχουμε και εκεί ορισμένες νέες πληροφορίες. Ο entry-level κινητήρας, περιγράφεται ως ένας “προηγμένος τεχνολογικά, ισχυρός τετρακύλινδρος που εξελίχθηκε για την Alfa Romeo”. Όπως γνωρίζουμε από τα μέχρι τώρα δημοσιεύματα, θα είναι 1800άρης μάλλον, υπερτροφοδοτούμενος και θα αποδίδει περί τα 300 άλογα στη ισχυρότερη έκδοση του. “Ειδικά εξελιγμένος για την Alfa Romeo” είναι και ο V6 κινητήρας που πιστεύεται ότι είναι ολοκαίνουριος με γονίδια Ferrari–και όχι κάποιο υπάρχον σύνολο. Επίσης, πιστεύεται ότι είναι επί της ουσίας ο ίδιος κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί και στην μελλοντική “Νέα Dino”.

Σχεδιαστικά αλλά και όσον αφορά στον χαρακτήρα, ο Wester είπε ότι η νέα Alfa Romeo θα διαφέρει από τους Γερμανούς ανταγωνιστές της, τους οποίους περιέγραψε ως “ψυχρούς και αποστειρωμένους”. Ο επικεφαλής της φίρμας δήλωσε ότι η Giulia –ή όπως αλλιώς ονομαστεί τελικά– θα προσφέρει την “καλύτερη πισωκίνητη και τετρακίνητη αρχιτεκτονική στην κατηγορία της” και ενώ ανέφερε ότι οι ανταγωνιστές της είναι “οι 3 Γερμανικές μάρκες και η Lexus στην Αμερική”, σημείωσε ότι δεν υπάρχει χειρότερη στρατηγική από το να τοποθετηθείς ενάντια σε ένα άλλο προϊόν. “Πρέπει να βρεις τι θέλουν οι πελάτες”. Υπομονή μερικές ημέρες ακόμη… τότε θα κρίνουμε την πρώτη Alfa Romeo της νέας εποχής με ότι στοιχείο μας δοθεί στην παρουσίαση.