Red Bull Racing

Με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Renault -συγκεκριμένα το power unit της-, οι φήμες και οι υποθέσεις δεν μπορούν να μην κάνουν την εμφάνισή τους γύρω από τη Red Bull, η οποία έχει δείξει ότι μόνο ευχαριστημένη δεν είναι από τη δουλειά των Γάλλων, ζητώντας έτσι να εξεταστεί η παράκαμψη στους κανονισμούς, όπως ακριβώς είχε συμβεί και το 2009.

Μπορεί η Ferrari να έχει κάνει πρόταση, μάλλον όχι σε πολύ σοβαρά πλαίσια, αλλά η Mercedes δεν προτίθεται να κάνει το ίδιο με την ιταλική ομάδα. Σύμφωνα με τον Toto Wolff, επί κεφαλής της ομάδας, το γερμανικό power unit βρίσκεται ήδη στα μονοθέσια 4 ομάδων και δεν υπάρχει περιθώριο για κάτι περισσότερο, ενώ σίγουρα δε θέλει να υπάρχει το καλύτερο power unit σε μία ομάδα που έχει δείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να σχεδιάσει εξαιρετικά μονοθέσια.

Αυτό είναι το μέγιστο που μπορούμε να κάνουμε. Οι 4 ομάδες, μαζί μ’ εμάς, είναι το μέγιστο. Έτσι, για την ώρα, είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό.

Christian Horner

Τα δημοσιεύματα για τη Red Bull δεν ασχολούνται μόνο με το power unit, αλλά και με τον ίδιο τον Christian Horner. Σύμφωνα με φήμες, ο Βρετανός δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Dietrich Mateschitz, κάτι που μπορεί να… μυρίζει απόλυση. Ο επί κεφαλής της αυστριακής ομάδας φροντίζει να τα διαψεύσει όλα αυτά, ενώ παράλληλα τονίζει πως ο Αυστριακός δισεκατομμυριούχος δεν είναι καθόλου ικανοποιημένος από την κατάσταση στο άθλημα, γεγονός που μπορεί να έχει συνέπειες.

Έχω συμβόλαιο με την ομάδα. Είναι δύσκολο, αλλά είχα ένα δείπνο με τον Dietrich το Σάββατο και συνεχίζουμε να τα πηγαίνουμε πολύ καλά. Ξέρουμε ότι έχουμε προβλήματα, αλλά πρέπει να δουλέψουμε για να τα λύσουμε, και είμαι εδώ για να κάνω τη δουλειά μου.

Ο Dietrich δε μιλά συχνά, αλλά, όταν μιλάει, λέει αυτό που πιστεύει. Είναι ένας οπαδός και γι’ αυτό φροντίζει τόσο πολύ τα προγράμματα marketing της Red Bull στη Formula 1. Όχι μόνο τη Red Bull, αλλά και το πρόγραμμα νέων οδηγών της Sauber για πάνω από 20 χρόνια. Ο κίνδυνος της Formula 1 είναι όταν άτομα σαν τον Dietrich σταματήσουν να είναι ερωτευμένα με αυτή. Αυτό είναι μια μεγάλη ανησυχία, γιατί χρειαζόμαστε ανθρώπους σαν τον Dietrich να συμμετέχουν. Λειτουργεί μια πολυεθνική εταιρεία που δεν ζει από τη Formula 1.

Αν η Formula 1 συνεχίζει να μην τον καλύπτει, τότε, φυσικά, θα υπάρξουν ερωτήματα γι’ αυτό. Αυτή είναι η ανησυχία του για το άθλημα γενικότερα, αλλά και σχετικά με τους κανονισμούς και τις δύο ομάδες του.