2015-24-Heures-du-Mans-Adrenal-Media-ND5-5928_hd

Η Porsche αποφάσισε να μας αποκαλύψει τι κρύβεται πίσω από έναν 24ωρο αγώνα του Le Mans, παρέχοντας μας νούμερα που αν καθίσεις και τα καλοσκεφτείς, απλά σοκάρουν. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εισαγωγή:

  • Η Porsche 919 Hybrid που κέρδισε, διένυσε 395 γύρους ή 5.382.82 χιλιόμετρα. Ο φετινός αγώνας, με όλα τα safety car –virtual ή κανονικά- ήταν μόλις 2 γύρους πιο “σύντομος” από το ρεκόρ του 2010.
  • Η μέση ταχύτητα της Porsche με το νούμερο 19, ήταν 224.2 km/h
  • Η υψηλότερη ταχύτητα απ’ όλες τις Porsche στον αγώνα, σημειώθηκε από τον Mark Webber: 340.2 km/h
  • Η Porsche 919 Hybrid, ανακτούσε 2.22 kWh ενέργειας κάθε γύρο. Ένα σπίτι μπορεί να λειτουργήσει 3 μήνες με αυτή την ενέργεια.
  • Το πλήρωμα της Porsche για τον αγώνα αποτελούνταν από 120 άτομα.
  • Η ομάδα, έκανε 90 pit stops. 30 για κάθε αυτοκίνητο.
  • Σε 26 από αυτά τα pit stops, αλλάχθηκαν ελαστικά και οδηγοί.
  • Η μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε από όλες τις Porsche με ένα ζευγάρι ελαστικά, ήταν 54 γύροι. Στο #17, την επίδοση σημείωσε ο Webber, στο #18 ο Jani και στο #19 ο Hulkenberg.
  • 116 ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν από τις 3 Porsche κατά τη διάρκεια του αγώνα.
  • Ένα ελαστικό στη ζάντα του, ζυγίζει 19.9 κιλά. Αυτό σημαίνει ότι όσον αφορά στους τροχούς και μόνο, οι μηχανικοί μετακίνησαν αθροιστικά 2.308,4 κιλά.
  • Το ταχύτερο pit stop της ομάδας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής ελαστικών και οδηγού, ήταν 1 λεπτό, 13 δευτερόλεπτα και 9 δέκατα. Το ταχύτερο pit stop ανεφοδιασμού, ήταν 51.3 δευτερόλεπτα.
  • Συνολικά, οι 3 Porsche πέρασαν 95 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα στα pits. Η δεύτερη καλύτερη επίδοση ομάδας, ήταν πάνω από 130 λεπτά.
  • Το νικητήριο αυτοκίνητο, κατανάλωσε 1.896 λίτρα καυσίμου. Αυτό σημαίνει περίπου κατανάλωση της τάξης των 35 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα!
  • Το κιβώτιο της Porsche που κέρδισε, άντεξε 25.293 αλλαγές.
  • Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πίσω από το τιμόνι, πέρασε ο Jani με 10 ώρες και 10 λεπτά. Στο νικητήριο αυτοκίνητο, την περισσότερη ώρα οδήγησε ο Hulkenberg – 8 ώρες και 52 λεπτά.
  • Ο Webber έχασε το περισσότερο βάρος απ’ όλους τους οδηγούς. Όταν ξεκίνησε ο αγώνας, ζύγιζε 81.2 κιλά ενώ μετά το τελευταίο του stint, ζύγιζε 78.2 κιλά.
  • Κατά τη διάρκεια του αγώνα, συμπληρώθηκε 1 λίτρο λαδιού σε κάθε Porsche 919 Hybrid.
  • Η υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια του αγώνα, σημειώθηκε το Σάββατο, στις 4 το μεσημέρι και ήταν 25 βαθμούς. Η χαμηλότερη, ήταν το βράδυ, μεταξύ 3 και 7 και ήταν 16 βαθμοί.
  • Η υψηλότερη θερμοκρασία εντός του cockpit, ήταν 27 βαθμοί.
  • Κατά τη διάρκεια του αγώνα, μεταφέρθηκαν 13.5 GB δεδομένων από κάθε αυτοκίνητο προς τα pits.