Porsche 911 Turbo S


Το turbo είναι μία πολύ καλή λύση όταν θέλεις να κρατήσεις τη χωρητικότητα του κινητήρα σε σχετικά χαμηλά επίπεδα και ν’ αυξήσεις την απόδοσή του, ωστόσο αυτό απαιτεί θυσία όσον αφορά την ηχητική του απόδοση. Η Porsche επέλεξε να χρησιμοποιήσει διπλά turbo στον 6κύλινδρο boxer, 3,8 λίτρων, ώστε να φτάσει την απόδοση στα 560 άλογα, στις 6.500-6.750 σ.α.λ., και 750 N·m ροπής, στις 2.200-4.000 σ.α.λ..

Η ένταση και η ποιότητα του ήχου δυστυχώς δεν βρίσκεται στα επίπεδα που θα ήθελε ο επίδοξος αγοραστής, όμως οι μηχανικοί των aftermarket εταιρειών έχουν δείξει στο παρελθόν ότι μπορούν να κάνουν σπουδαία δουλειά και να βελτιώσουν σημαντικά τον ήχο οποιουδήποτε κινητήρα. Η iPE έχει παράδοση στην δουλειά της, έτσι η ταϊβανέζικη εταιρία θέλησε να κάνει το δεύτερο ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο στην τωρινή γκάμα της γερμανικής φίρμα ν’ ακούγεται καλύτερα. Νομίζω πως το έχει πετύχει…