2014-nissan-pathfinder-hybrid-awd-test-review-car-and-driver-photo-558327-s-original

Οι χαμηλές πωλήσεις των υβριδικών εκδόσεων του Nissan Pathfinder και του Infiniti QX60 φέρεται να είναι υπεύθυνες για την απόφαση της διακοπής της κυκλοφορίας τους.

Τα αυτοκίνητα φορούσαν τον ίδιο κομπρεσοράτο τετρακύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 2,5-λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αυτός συνδέεται με ένα CVT κιβώτιο, αποδίδοντας συνολικά 250 άλογα με 329 Nm ροπής.

Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωνε εργοστασιακή κατανάλωση κατά 24% βελτιωμένη σε σχέση με το βενζινοκίνητο Pathfinder με τον V6 3,5-λίτρων κινητήρα και ανερχόταν στα 9 λίτρα/100 χλμ. Στη πραγματικότητα, όμως, ήταν πολύ χειρότερη και δεν δικαιολόγησαν την κατά περίπου 3.000 δολάρια ακριβότερη τιμή σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις.