2016-Audi-R8-V10-Plus-5

Σε αυτό το σημείο, είναι δεδομένο ότι αργά ή γρήγορα –πιθανότατα αργά– η Audi θα αντικαταστήσει τον 4.2 λίτρων, ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα που κινούσε το entry-level R8 με έναν υπερτροφοδοτούμενο, downsized κινητήρα. Οι φήμες μέχρι τώρα, έλεγαν πως αυτός ο κινητήρας θα είναι είτε ένας 2.5 λίτρων, πεντακύλινδρος TFSI, είτε ένας twin-turbo V6.


Τελευταίες πληροφορίες που προέρχονται από την Αγγλία, λένε πως θα είναι τελικά ένας twin-turbo V6 και συνεχίζουν προσθέτοντας ότι θα έχει χωρητικότητα 2.9 λίτρων και θα αποδίδει περί τα 450 άλογα. Ο λόγος για αυτή τη σημαντική μείωση στη χωρητικότητα; Εκτός του ότι το χαμένο έδαφος θα καλύπτεται από την υιοθέτηση της υπερτροφοδότησης, η Κίνα! Για πολλούς και διάφορους λόγους, η Κίνα έχει επιλέξει να φορολογεί βαριά οτιδήποτε πάνω από τα 4 λίτρα. Το είχαμε αναφέρει όταν μιλούσαμε και για τον twin-turbo V8 της Mercedes. Το αμέσως προηγούμενο σκαλοπάτι όσον αφορά στην φορολογία, είναι αυτό των 3 λίτρων και εκεί φαίνεται να στοχεύει η Audi.

Όμως η μετάβαση από την ατμόσφαιρα στο turbo, από τα 4.2 λίτρα στα 2.9 και από τον V8 στον V6, δεν θα γίνει γρήγορα. Το έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Jurgen Konigstedt, επικεφαλής εξέλιξης V6, V8 και V10 κινητήρων της Audi.