#51 Nico Müller, Audi RS5 DTM, #7 Bruno Spengler, BMW M4 DTM, #36 Maxime Martin, BMW M4 DTM

Όπως θα θυμάσαι, υπάρχει η σκέψη από την διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος, περισσότεροι αγώνες σε δημόσιους δρόμους να συμπεριληφθούν στο αγωνιστικό ημερολόγιο του DTM από το 2016. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, δύο πιθανές πίστες που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν αγώνες τη νέα χρονιά, είναι το σιρκουί πόλης στην πόλη του Οπόρτο (Circuito de Boavista όπως λέγεται στα πορτογαλικά) και η πίστα της Jarama στην Ισπανία.

Στο πλαίσιο του πρόσφατου αγώνα του WTCC που διεξήχθη στο πορτογαλικό σιρκουί πόλης, ο Paulo Campos, πρόεδρος της πορτογαλικής ομοσπονδίας αγώνων (FPAK) δήλωσε για την πιθανή ένταξη της πίστας στο DTM από το 2016:

O Βορράς της Πορτογαλίας έχει μακρόχρονη παράδοση και αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έχουμε ήδη το ράλι στο WRC και ήδη επιβεβαιώσαμε την συμμετοχή στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WTCC για άλλα τρία χρόνια. Είμαστε σε συζητήσεις με το DTM και θα θέλαμε να εξασφαλίσουμε την συμμετοχή μας, ιδίως με ένα Πορτογάλο οδηγό (σ.σ. “φωτογραφίζει” τον Antonio Felix da Costa της BMW) κι έτσι η περιοχή να γίνει κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα.

Το σιρκουί πόλης της Boavista, μήκους 7,4 χλμ., φιλοξένησε 2 φορές GP στη Formula 1, to 1958 και το 1960. Αγώνας σε πορτογαλική πίστα για το DTM πραγματοποιήθηκε το 2004 στην πίστα του Estoril, με νικητή τον Christian Albers με AMG C Class, ενώ τις χρονιές 1995 και 1996, διεξαγόταν ο αγώνας για το ΙTC.

Hockenheim 170404 Christijan ALbers in actie met zijn Mercedes. ©Frits van Eldik
Chrstian Albers, 2004

Ας πάμε και στην άλλη χώρα της ιβηρικής χερσονήσου. Το DTM ψάχνει την επιστροφή του σε ισπανικό έδαφος, με την πίστα της Jarama να συγκεντρώνει πολλές πιθανότητας ενός αγώνα από του χρόνου, καθώς η απόστασή της από την πρωτεύουσα Μαδρίτη (28 χιλιόμετρα βόρεια) είναι ένας πολύ καλός παράγοντας που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τις συμμετέχουσες ομάδες. 3,4 χλμ. το συνολικό μήκος της πίστας, με εννιά F1 GP να έχει φιλοξενήσει, το τελευταίο ήταν το 1981. Η πίστα αυτή είναι κυρίως πιο γνωστή από τους αγώνες του SBK. Μετά το 2000, έχουν διεξαχθεί αγώνες στην πίστα της Βαρκελώνης από το 2006 έως και το 2009 και από το 2010 έως και το 2012 στην πίστα της Βαλένθια.

bdepmc17364
Mattias Ekström, νικητής στη Βαλένθια το 2010

Η Κίνα, ως η χώρα με τις περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως, παραμένει στόχος για ένα ενδεχόμενο αγώνα, με αυτόν πέρσι στη Guangzhou να ακυρώνεται και τη θέση του να παίρνει η ολλανδική πίστα του Zandvoort.

Σε 4 χώρες διεξάγονται οι 18 φετινοί αγώνες (Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, Ρωσία), αλλά το 2010, οι  χώρες που φιλοξένησαν αγώνες ήταν συνολικά 6, ο μεγαλύτερος αριθμός από το 2000 και μετά.