Skoda-Superb-7

Μία έρευνα που έγινε από την συμβουλευτική εταιρία TNS, είχε σχετικά απρόσμενα συμπεράσματα. Έδειξε ότι η παρουσίαση του Skoda Superb κέντρισε το ενδιαφέρον περισσότερων ανθρώπων στο διαδίκτυο απ’ ότι αυτές άλλων, θεωρητικά πιο “premium” κατασκευαστών.

Όπως αποκάλυψε η έρευνα, το sedan της Skoda δημιούργησε το 8.1% των σχολίων 13.850 ατόμων μέσα στο Ιούνιο. Στην δεύτερη θέση και με αρκετή απόσταση, βρίσκεται η Mercedes-Benz με την παρουσίαση της GLE ενώ στην τρίτη, η Renault με το Kadjar. 4η βρέθηκε και πάλι η Γαλλική εταιρία αλλά αυτή τη φορά με το Espace ενώ στην 5η θέση ήταν η Mercedes-Benz GLC.

Η TNS, κατέληξε σε αυτά τα νούμερα αφού παρακολουθούσε στενά blogs, fora και social media 3.000 ατόμων με επιρροή στην βιομηχανία αυτοκίνητου. Τα άτομα αυτά, βρίσκονταν στην Γερμανία, την Αγγλία, την Γαλλία και την Ισπανία ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι επιλέχθηκαν με βάση το περιεχόμενο, τους ενεργούς σχολιαστές και το κατά πόσο είχαν ισχυρή παρουσία στα social media.