Bugatti Chiron prototype (1)

Η Bugatti στο περιθώριο του Pebble Beach είχε πάει δύο πρωτότυπα μουλάρια της Chiron, του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Veyron, τα οποία δεν τα έδειξε στο κοινό, αλλά στους καλούς VIP πελάτες της, λογικά για να πάρει το ανάλογο feedback, από εκείνους που θα δώσουν μερικά εκατομμύρια δολάρια/ευρώ, για την κάνουν δική τους.

Το ένα από τα δύο αυτοκίνητα το είδαμε χωρίς καμουφλάζ τη περασμένη εβδομάδα, με το καμουφλάζ τους να μην μας επιτρέπει να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τον σχεδιασμό τους. Το μόνο που βλέπουμε είναι πως υπάρχει μια μεγάλη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή. Να σημειωθεί πως ενώ ο αντικαταστάτης της Veyron θα βασίζεται σε μία ανανεωμένη έκδοση της ανθρακονημάτινης πλατφόρμας που ήδη υπάρχει, το 92% των εξαρτημάτων της θα είναι νέα ή τροποποιημένα ώστε να αυξηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το βάρος.

Bugatti Chiron prototype (2)

Να θυμίσω πως το μοντέλο θα φορά τον W16, 8-λιτρο κινητήρα που θα βασίζεται στον υπάρχον κινητήρα της Veyron, αλλά θα εφοδιαστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου και πιθανώς, e-turbos – αν όχι όλα, 2 από τα 4, και θα συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring. Και τα δύο, απολύτως απαραίτητα, αφού οι φήμες κάνουν λόγο για ιπποδύναμη της τάξης των 1.500 ίππων και αντίστοιχη ροπή. Έτσι, από πλευράς επιδόσεις η Chiron πιστεύεται ότι θα κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2 δευτ., χρόνος περίπου μισό δευτ. ταχύτερος από την Veyron SS WRE, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 463 χλμ/ώρα.