474726

Η BMW έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία ελέγχου “ενός πεντάλ” για το αυτοκίνητο. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου σε ωθεί να μην χρησιμοποιείς το πεντάλ του φρένου, καθώς το πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας ενεργοποιείται τη στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι”. Αυτό έγραψε ο Γιώργος Αγαπητός στην δοκιμή του BMW i3 και λίγο μετά, έρχεται το AutoExpress για να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα λεγόμενα του δοκιμαστή μας και, φυσικά, της BMW. Η “δοκιμασία” είναι απλούστατη: Μπορείς να οδηγήσεις το i3 σε μία μεγαλούπολη όπως το Λονδίνο, χωρίς να χρησιμοποιήσεις το πεντάλ του φρένου για να επιβραδύνεις/ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο; Ή αν θέλεις, πόσες φορές πρέπει να πατήσεις το φρένο;