Test_Drive_Opel_Adam_S_03

Το Opel Adam από γεννησιμιού του ήταν μια κόπια του ιδιαίτερα επιτυχημένου Fiat 500. Ίσως η πιο αγαπητή έκδοση του ιταλικού αυτοκίνητου, τόσο του κοινού όσο και εμάς των συντακτών του Autoblog.gr, είναι οι παραλλαγές της Abarth, και η γερμανική εταιρία δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι και να παρουσιάσει μια αντίστοιχη sport, στο πρόσωπο του Adam S.

Η εμπορική πορεία του Adam, παρά τις πωλήσεις 125.000 οχημάτων από τις αρχές του 2013 που λανσαρίστηκε, είναι αντιστρόφως ανάλογη με αυτή του 500, καθώς στην Ευρώπη δεν έχει καταφέρει να έχει ούτε το 1/4 των συνολικών πωλήσεων του ιταλικού αυτοκινήτου, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό φτάνει κοντά το 1 στα 10. Όπως είχαμε διαπιστώσει και από τη δοκιμή του απλού μοντέλου, οι αιτίες για αυτά τα νούμερα είναι πολλές, και παρότι συνολικά είναι καλό αυτοκίνητο, η έλλειψη, κυρίως, χαρακτήρα και μια μη ολοκληρωμένη αντιπρόταση σε σχέση με το ιταλικό μοντέλο δεν έχει καταφέρει να πείσει το αγοραστικό κοινό.

Το Adam S στα χαρτιά έχει όλα τα εχέγγυα για να αποτελέσει πειρασμό στον νέο που θέλει ένα trendy προϊόν και θα του προσφέρει παράλληλα αυτό το τσίγκλισμα αδρεναλίνης. Το αν είναι συνολικό ικανό να σου ζωγραφίσει χαμόγελα θα το διαπιστώσεις παρακάτω.

Στα συν

  • Φρέσκος σχεδιασμός
  • Καθισματάρες
  • Εξοπλισμός
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Εξατομίκευση
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Τιμή
  • Αυτονομία
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Χώροι πίσω επιβατών και αποσκευών
  • Έλλειψη σπορ χροιάς εξάτμισης
  • Εξευγενισμένος χαρακτήρας