Jenson Button on track.

Και οι δηλώσεις συνεχίζονται, χωρίς σταματημό, από το στρατόπεδο της Honda. Οι Ιάπωνες παραδέχτηκαν πως η επιστροφή τους στην Formula 1 ήταν πολύ δυσκολότερη απ’ ό,τι περίμεναν και ενώ τα αποτελέσματα δεν τους επιβεβαιώνουν -ζητώντας πίστωση χρόνου– δηλώνουν πως πλέον ξεπέρασαν σε δύναμη τον κινητήρα της Renault.

Μάλιστα, ο Yasuhisa Arai δεν σταματάει εκεί, κάνοντας μια συνολική εκτίμηση για τις διαφορές με τις υπόλοιπες ομάδες, εμφανίζοντας τεράστιο το άλμα της Honda, σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις για την διαφορά του RA615H Hybrid από τον Mercedes PU106B Hybrid.

Δεν φτάσαμε ακόμη την Ferrari από πλευράς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είμαστε 40-50 άλογα πίσω από την Mercedes, αλλά περίπου 25 μπροστά από την Renault. Ο κινητήρας μας είναι λίγο πιο πίσω από της Ferrari, αλλά είναι πολύ καλύτερος από εκείνον της Renault. Η Mercedes είναι ακόμα αρκετά μακριά.

Jenson Button on the grid.

Αλλά έχω εμπιστοσύνη ότι στο δεύτερο μισό της σεζόν, θα προσπαθήσουμε σκληρά για να πιάσουμε τις δύο κορυφαίες ομάδες. Μπορεί να είναι είναι δύσκολο να το καταφέρουμε, καθώς έχουν καλή αξιοπιστία και καλή συμπεριφορά κατά την καύση. Αλλά θέλω να είμαι κοντά στις κορυφαίες ομάδες, μέχρι το τέλος της σεζόν.

Οι υποσχέσεις πριν το Βελγικό Grand Prix δεν βγήκαν αληθινές, όπως ακριβώς κι εκείνες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Η Honda ταλαιπωρήθηκε πολύ στον τομέα της αξιοπιστίας, εξαιτίας και του “μεγέθους μηδέν” μονοθεσίου της McLaren. Προβλήματα υπάρχουν ακόμη, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα ζητήσει η Honda από την McLaren να αλλάξει το σχεδιασμό της για το 2016.

Το πακέτο είναι πολύ μικρό, οπότε φυσικά και θα θέλαμε να γίνει μεγαλύτερο, αλλά είναι καλύτερα να είναι συμπαγές. Γι’ αυτό δυσκολευόμαστε, εξαιτίας του μεγέθους. Όμως όχι, δεν θα ζητήσουμε αλλαγές για του χρόνου, αυτό θα είναι το πακέτο και θα εργαστούμε σκληρά για να το βελτιώσουμε.