Η #17 Porsche 919 Hybrid των Brendon Hartley, Mark Webber και Timo Bernhard σημείωσε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη της, έπειτα από αυτή στις 6 ώρες του Nurburgring. Ο 6ωρος αγώνα στο Circuit of the Americas ήταν όμως επεισοδιακός. Ενώ το πρώτο μισό κύλισε όσο ήσυχα μπορεί να κυλίσει ένας αγώνα του World Endurance Championship, το δεύτερο είχε αρκετά συμβάντα. Ο αγώνας φάνηκε να κρίνεται την 4η ώρα, όταν η #17 Porsche που βρισκόταν στην πρώτη θέση τιμωρήθηκε με ποινή stop&go 1 λεπτού επειδή κατά τη διάρκεια ενός προγραμματισμένου pit stop, ένας μηχανικός άγγιξε το αυτοκίνητο ενώ αυτό ανεφοδιαζόταν.
Αυτό έδωσε το προβάδισμα στην #18 Porsche των Lieb, Jani και Dumas. Όμως ενώ φαινόταν σίγουρο ότι θα κατακτήσει τη νίκη, ένα τεχνικό πρόβλημα περίπου 30 λεπτά πριν από το τέλος τους στέρησε τη χαρά και τους ανάγκασε να τερματίσουν πέμπτοι στην LMP1. Στο Circuit of the Americas δυνατή ήταν και η Audi που κατέκτησε την δεύτερη –με τους Lotterer, Treluyer και Fassler– και την τρίτη θέση –με τους di Grassi, Jarvis και Duval– στο podium. Όσον αφορά στην Toyota, το #1 Toyota TS040 Hybrid τερμάτισε δύο γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο σε άλλον έναν αγώνα που οι Ιάπωνες δεν μπόρεσαν να ακουμπήσουν τους Γερμανούς… Το άλλο Toyota είχε ατύχημα στο τέλος της τρίτης ώρα και δεν τερμάτισε.
Θέση | Κατηγορία | Οδηγός | Ομάδα | Αυτοκίνητο | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6h00m12.228s |
2 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 1m06.840s |
3 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 1 γύρος |
4 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 2 γύροι |
5 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 15 γύροι |
6 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Lapierre | KCMG | ORECA/Nissan | 15 γύροι |
7 | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 16 γύροι |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 16 γύροι |
9 | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 16 γύροι |
10 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, A.Hamilton | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 16 γύροι |
11 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, V.Capillaire | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 16 γύροι |
12 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 17 γύροι |
13 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 19 γύροι |
14 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 γύροι |
15 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 γύροι |
16 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 23 γύροι |
17 | GTE Pro | F.Rees, A.MacDowall, R.Stanaway | Aston Martin Racing | Aston Martin | 24 γύροι |
18 | GTE Pro | M.Sorensen, C.Nygaard | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 γύροι |
19 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 γύροι |
20 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 25 γύροι |
21 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 26 γύροι |
22 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, E.Bamber | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 26 γύροι |
23 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 27 γύροι |
24 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing – Proton | Porsche | 27 γύροι |
25 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 γύροι |
26 | GTE Am | F.Castellacci, B.Simonsen, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 γύροι |
27 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, K.Poulsen | Larbre Competition | Chevrolet | 28 γύροι |
28 | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, D.Abt | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 γύροι |
29 | LMP1 | N.Prost, M.Beche, N.Heidfeld | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 γύροι |
– | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | Εγκατέλειψε |
– | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | Εγκατέλειψε |