logo-renault-sport-4

Ο ένας κατασκευαστής μετά τον άλλο σπεύδουν να λανσάρουν υβριδικά ή/και ηλεκτρικά μοντέλα αλλά η Renault και πιο συγκεκριμένα η RenaultSport, θέλει να κρατήσει τα μοντέλα της πιο “old-school”, πιο αγνά… τουλάχιστον προς το παρόν. Μιλώντας σε Αγγλικό μέσο, το μεγάλο αφεντικό της RenaultSport, Patrice Ratti είπε τα εξής:

Το κόστος της επένδυσης είναι υπερβολικά μεγάλο για την RenaultSport. […] Επιπλέον, υπάρχουν θέματα packaging. Το πλαίσιο θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο να “βολέψει” το επιπλέον βάρος που με την σειρά του, παρουσιάζει τα δικά του προβλήματα. Δεν είναι εύκολο να γίνει – ειδικά με τους περιορισμούς στην τιμή.

Στο μέλλον όμως, αυτό θα αλλάξει. Δεν τίθεται ζήτημα “αν”… μόνο “πότε”. Η κουβέντα αλλάζει όμως όταν μιλάμε για ηλεκτρικά. Ένα υβριδικό powertrain θα μειώσει τους ρύπους και θα βελτιώσει την επιτάχυνση αλλά όσο υπάρχει αυτή η επιλογή και η τεχνολογία των μπαταριών δεν βοηθά ιδιαίτερα, μην περιμένεις ηλεκτρικό RS. Είναι θέμα βάρους και πυκνότητας ισχύος για τις μπαταρίες.