spare tires


Όλο και περισσότερες εταιρίες αντικαθιστούν την ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικού, όπως έδειξε μια πρόσφατη μελέτη της AAA. Σύμφωνα με την έρευνα από το 2005 και έπειτα, 29 εκατ. αυτοκίνητα στις Η.Π.Α διαθέτουν κιτ επισκευής ελαστικών αντί για ρεζέρβα, με το ποσοστό των νέων αυτοκινήτων που διαθέτουν κιτ επισκευής τα οποία αγοράστηκαν το 2014 και το 2015, να ανέρχεται στο 36%.

Ο κυριότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν την αντικατάσταση της ρεζέρβας από κιτ επισκευής είναι η μείωση του κόστους, αλλά και η βελτίωση της μέσης κατανάλωσης, λόγω μειωμένου βάρους (σχεδόν 2 κιλά ζυγίζει ένα κιτ επισκευής, εν αντιθέσει με μια ρεζέρβα που ζυγίζει κοντά στα 14 κιλά. Σύμφωνα με την έρευνα, τα κιτ επισκευής δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την ρεζέρβα μιας και αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκείνες που το ελαστικό σπάσει εντελώς ή στραβώσει η ζάντα. Τέλος η έρευνα έδειξε πως το 90% των ανδρών ηλικίας μεταξύ 34-54 ετών γνωρίζει πως να αλλάξει ένα ελαστικό, με το ποσοστό στους άνδρες ηλικίας 18-34 να ανέρχεται στο 78%. Το 97% των ανδρών ανεξαρτήτου ηλικίας δήλωσε πως γνωρίζει να αλλάξει ένα σκασμένο ελαστικό, με το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών να ανέρχεται στο 68%.