Mercedes AMG

Ένας από τους λόγους που απεχθανόμαστε τους turbo V6 κινητήρες είναι ο απαράδεκτος ήχος. Το turbo έχει τον ρόλο του σιγαστήρα, κάτι που, αν το συνδυάσεις με το στροφάρισμα του κινητήρα -με το ζόρι- στις 12.000 σ.α.λ., δημιουργεί ένα αποτέλεσμα που θέλει να σε παρασύρει στον ύπνο κατά τη διάρκεια του αγώνα, αφού το θέαμα είναι φτωχό τις περισσότερες φορές.

Οι κανονισμοί του 2016 κάνουν λόγω για αλλαγές στην εξάτμιση, προκειμένου να αυξηθεί η ένταση του ήχου, αν κι εμείς θέλουν μια πολύ πιο εύκολη και δραστική λύση: ατμοσφαιρικά μοτέρ! Επειδή, όμως, η FIA προσπαθεί να προωθήσει -αποτυχημένα- την οικολογία μέσω της Formula 1, αυτό δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον.

Το κατά πόσο αυτές οι αλλαγές θα είναι αποτελεσματικές, μένει να του δούμε σε μερικούς μήνες, όμως ο υπεύθυνος κινητήρων της Mercedes, Andy Cowell, πιστεύει πως ο ήχος θα είναι ανώτερος σε σχέση με φέτος, εξηγώντας το γιατί.

Θα ενισχυθεί ο ήχος και θα είναι πιο «τακτοποιημένος». Αυτή τη στιγμή, έχουμε έναν κύριο σωλήνα που βγαίνει πίσω από την τουρμπίνα και το wastegate είναι μέσα σε αυτό, έτσι υπάρχει μόνο ένας σωλήνας που βγαίνει από πίσω.

Το κομμάτι αυτό είναι αδιέξοδο στις κύριες απολήξεις, ένα πλευρικό αντηχείο σε διακλάδωση που επηρεάζει τη συχνότητα του ήχου στον κύριο σωλήνα. Βγάζοντάς το αυτό, θα καθαρίσει η ποιότητα του ήχου κι επίσης θα βελτιωθεί η ένταση του κύριου σωλήνα.