Porsche-718-4-1


Την περασμένη εβδομάδα η Porsche ανακοίνωσε πως οι Boxster και Cayman, μετονομάζονται σε 718 Boxster και 718 Cayman και το Αγγλικό Carmagazine, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τα δύο μοντέλα κατά τις χειμερινές δοκιμές τους στον Καναδά και αποκαλύπτει τους νέους τετρακύλινδρους turbo κινητήρες.

Οι κινητήρες διαθέτουν άμεσο ψεκασμό, turbo μεταβλητής γεωμετρίας και στις απλές 718 Boxster και 718 Cayman, υπάρχει ένας 2,0-λιτρος κινητήρας (κωδική ονομασία 9A2B4T) απόδοσης 304 ίππων με 360 Nm ροπής (κόφτης στροφών λίγο πάνω από τις 7.400 σ.α.λ) με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνουν σε 5,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι μεγαλύτερη των 270 χλμ/ώρα.

Στις 718 Boxster S και 718 Cayman S θα υπάρχει ένας 2,5-λιτρος turbo κινητήρας απόδοσης 345 ίππων με 400 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι μεγαλύτερη των 280 χλμ/ώρα.

Η Porsche αναφέρει πως οι νέοι turbo κινητήρες καταναλώνουν 15% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τους εξακύλινδρους κινητήρες που αντικαθιστούν (2,7 λίτρων και 3,4 λίτρων) και συνδυάζονται τόσο με μηχανικό, όσο και με αυτόματο PDK κιβώτιο ταχυτήτων. Ο 3,8-λίτρων εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας θα διατηρηθεί στις μελλοντικές Cayman GT4 και Boxster Spyder, με την έκδοση GTS να φορά τον 2.5-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης τουλάχιστον 370 ίππων.

Οι ανανεωμένες Porsche 718 Boxster και 718 Cayman θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο και θα έχουν διακριτικές αλλαγές, όπως νέα LED φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, φαρδύτερους πίσω τροχούς, βελτιωμένο και ταχύτερο κατά 10% ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και νέο τιμόνι. Η 718 Boxster πλέον θα κοστίζει περισσότερο από την 718 Cayman.