Honda_F1_Power_Unit

Βρισκόμαστε στην τρίτη χρονιά εξέλιξης των μονοθεσίων με τους νέους κανονισμούς και κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο δυνατά. Έτσι λοιπόν αν σκεφτείς με κάποια λογική συνέχεια τα δεδομένα που υπάρχουν ήδη στον χώρο το φράγμα των 1000 ίππων σε ένα μονοθέσιο δεν είναι και πολύ μακριά να σπάσει, καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις για την σεζόν που ξεκινάει σε κάτι λιγότερο από δύο μήνες να λένε ότι η ιπποδύναμη των φετινών μονοθεσίων θα ξεπερνά τους 900 ίππους.

Οι νέοι V6 hybrid κινητήρες μπορούν και χρησιμοποιούν καθ’όλη την διάρκεια ενός αγώνα την ηλεκτρική δύναμη που τους χαρίζει το ERS, καθιστώντας τα ταχύτερα σε αρκετές πίστες από τα αντίστοιχα με τους V8 παλιότερα. Παρότι και οι V8 είχαν το KERS, αυτό ήταν σε περιορισμένη χρήση 6,6 δευτερολέπτων ανά γύρο, με την συνδυαστική ιπποδύναμη των V8 είναι μικρότερη από αυτή των V6. To μόνο που μας κάνει να αναπολούμε τους V8 δεν είναι τίποτα άλλο από τον εκκωφαντικό ήχο τους.

Μπορεί οι νέοι V6 να είναι όντως ταχύτεροι από τους V8, είναι όμως ταχύτεροι και από του V10; Αν αναλογιστείς ότι και οι δύο κινητήρες έχουν περίπου ίδια απόδοση, η βασική διαφορά των V6 σε σχέση με τους V10 είναι ότι καταναλώνουν 100 κιλά καυσίμου λιγότερα. Επίσης η αύξηση της ροπής είναι τεράστια ανάμεσα στους δύο κινητήρες.

Το μαγικό νούμερο των 1.000 ίππων δεν θα αργήσει να έρθει στην F1, αν βέβαια δεν αλλάξει και πάλι κάτι στους κανονισμούς. Οπότε πολύ σύντομα μπορεί να δούμε και πάλι μονοθέσια με 1.000+ ίππους, όπως τότε στα μέσα της δεκαετίας του 80′.