583373

Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σου μόλις διαβάσεις κάτι για το Lexus LFA, είναι ο φανταστικός V10 κινητήρας, που κατασκευάστηκε από την Toyota, αλλά πέρασε από τη Yamaha πριν τοποθετηθεί στο εμπρός μέρος. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι ο εκπληκτικός και μοναδικός του ήχος, ο οποίος θυμίζει έντονα τις μελωδίες των ατμοσφαιρικών μονοθεσίων της Formula 1.

Για ακριβώς 2 χρόνια (15 Δεκεμβρίου του 2010 μέχρι το 2012) οι 170 υπάλληλοι της Lexus κατασκεύαζαν ένα LFA κάθε ημέρα, κάτι που αυτομάτως κάνει τα μόλις 500 που βγήκαν από το εργοστάσιο της στο Motomachi της Ιαπωνίας, εξαιρετικά σπάνιο και συλλεκτικό αυτοκίνητο.

Γι’αυτό και τα περισσότερα είτε φυλάγονται σε συλλογές ανά τον κόσμο, είτε κυκλοφορούν πολύ σπάνια. Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης, όμως, δεν ανήκει σε αυτή την περίπτωση. Όπως θα τον ακούσεις να λέει, το αγόρασε πριν 9 μήνες και τότε είχε μόλις 7.000 μίλια στο οδόμετρο (11.200 χλμ.). Σε αυτό, όμως, το διάστημα κατάφερε και έγραψε το εντυπωσιακό νούμερο των 33.000 μιλίων (53.000 χλμ.), κάτι που σημαίνει ότι κατά μέσο όρο το χρησιμοποιούσε για σχεδόν 200 χλμ. Δεν θα πω ότι το κακομεταχειρίστηκε, αλλά νομίζω έναν περισσότερο σεβασμό θα μπορούσε να του δείξει.

Εκτός, των άλλων, το έχει ντύσει με μαύρο ματ αυτοκόλλητο βινυλίου και του έχει βάλει aftermarket ζάντες. Για όποιον έχει ξεχάσει, ο V10 κινητήρας, 4.8 λίτρων, αποδίδει έως 560 άλογα, στις 8.700 σ.α.λ., και 480 N·m ροπής, στις 6.800 σ.α.λ.. Το απόβαρο είναι κοντά στα 1.500 κιλά, μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.7 δευτερόλεπτα, όταν η επιτάχυνση σταματά στα 325 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας.