Apollo N (1)

Όπως έγινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες, η Gumpert εξαγοράστηκε από την Ideal TeamVenture και μετονομάστηκε σε Apollo Automobil. Ως τέτοια λοιπόν, παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το ApolloN.

Apollo N (2)

Μην περιμένεις πολλά, αφού το μοντέλο αντικαθιστά επί της ουσίας το Apollo Enraged που είχε παρουσιαστεί πριν από κάποια χρόνια. Οπτικά, τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν πανομοιότυπα… είτε μιλάμε για το εξωτερικό, είτε μιλάμε για την καμπίνα. Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στην πίσω αεροτομή ενώ αρκετά διαφορετικά και τα πλαϊνά του μοντέλου. Όπως και να έχει, παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο.

Apollo N (3)

Κάτω από το καπό όμως, βρίσκεται ένας biturbo V8 βενζινοκινητήρας, με χωρητικότητα 4.2 λίτρων που αποδίδει ούτε λίγο, ούτε πολύ, 700 άλογα και 880 Nm ροπής – η τελευταία, από τις 4.000 σ.α.λ. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο αλλά αν είσαι οπαδός του μηχανικού, μπορείς να το παραγγείλεις με ένα τέτοιο. Η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα, αφού πρώτα περάσει από ένα Torsen διαφορικό. Με το βάρος του ApolloN να μην ξεπερνά τα 1.200 κιλά, τα πρώτα 100 km/h από στάση, έρχονται σε μόλις 3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική αγγίζει τα 360 km/h.

Για την πέδηση του θηρίου, η Apollo έχει εξοπλίσει το N με δίσκους της AP Racing και εξαπίστονες δαγκάνες ενώ το ABS προέρχεται από την Bosch. Αν ενδιαφέρεσαι, να σε ενημερώσω ότι μπορείς να παραγγείλεις το ApolloN στο ασπρόμαυρο που βλέπεις στις φωτογραφίες, ή σε οποιοδήποτε άλλο βασικό ή μεταλλικό χρώμα κατά παραγγελία.