Ferrari-GTC4Lusso-001

H Ferrari στο περίπτερο της παρουσίασε την ανανεωμένη FF, όπως ξέρουμε από την παρουσίαση της εδώ και λίγες εβδομάδες, άλλαξε όνομα και λέγεται πλέον GTC4Lusso.

Όμως, οι αλλαγές όμως δεν περιορίζονται στο όνομα-γλωσσοδέτη, καθώς ξεκινώντας από την εμφάνιση, το εμπρός μέρος τηςGTC4Lusso εφοδιάζεται με ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και νέα γρίλια που ενσωματώνει τους αεραγωγούς. Πίσω, έχουν προστεθεί αεραγωγοί κάτω από τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και έχει αλλάξει ο σχεδιασμός του διαχύτη  ενώ νέα είναι η αεροτομή οροφής. Χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει στην αεροδυναμική του μοντέλου, η Ferrari ισχυρίζεται πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας της GTC4Lusso είναι “σημαντικά χαμηλότερος” από αυτόν της FF.

Ferrari-GTC4Lusso-011

Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό όμως. Η τετραθέσια καμπίνα, διαθέτει το “dual cockpit display” που επιτρέπει στους επιβάτες να βλέπουν την ταχύτητα και άλλες πληροφορίες και από τις δύο πλευρές ενώ άλλες σημαντικές αλλαγές, περιλαμβάνουν το μικρότερο τιμόνι και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που εξελίχθηκε από την Delphi και συνδυάζεται με μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών.

Ferrari-GTC4Lusso-002

Η ανανέωση όμως δεν είναι επιφανειακή μόνο… Κάτω από το μακρύ καπό της GTC4Lusso εξακολουθεί να βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.2 λίτρων, όμως αποδίδει πλέον 690 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής, με το 80% αυτών να είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Όπως και πριν, η ισχύς περνά στον δρόμο από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και ένα σύστημα τετρακίνησης. Αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα -0,3 δευτερόλεπτα ταχύτητα απ’ ότι στην FF- ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ως έχει, στα 334 χλμ/ώρα. Στην βελτίωση των επιδόσεων, σημαντικό ρόλο παίζει και η διατήρηση του βάρους στα 1.790 κιλά –με ορισμένα προαιρετικά, ελαφριά εξαρτήματα- παρά την προσθήκη ενός συστήματος.

Ferrari-GTC4Lusso-004

Ποιο είναι αυτό; Η Ferrari μας είχε προετοιμάσει μέσω του αντιπροέδρου επικοινωνίας και marketing, Enrico Galliera, αλλά εμείς είχαμε παρεξηγήσει τις δηλώσεις περί “έκπληξης”. Η GTC4Lusso μπορεί να μην διαθέτει ηλεκτροκινητήρα όπως υποθέταμε, αλλά διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης. Το βελτιωμένο σύστημα, ονομάζεται 4RM-S και διαθέτει το Slip Side Control της Ιταλικής φίρμας που συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό διαφορικό του αυτοκινήτου και τα αμορτισέρ.

Η Ferrari λέει ότι η GTC4Lusso έχει σχεδιαστεί για “πελάτες που θέλουν να βιώσουν την ευχαρίστηση της οδήγησης οπουδήποτε και οποτεδήποτε, είτε μιλάμε για σύντομες βόλτες, είτε για μακριά ταξίδια, χιονισμένους επαρχιακούς δρόμους ή στην πόλη, μόνοι τους ή με την συντροφιά 3 τυχερών επιβατών.” Επίσης, η εταιρία αναφέρει ότι η GTC4Lusso στοχεύει σε νεότερους, ηλικιακά πελάτες ενώ τονίζει ότι οι ιδιοκτήτες FF, οδηγούν κατά μέσο όρο περισσότερα χιλιόμετρα από ιδιοκτήτες άλλων Ferrari.