Για αναχώρηση από την πίστα της Βαρκελώνης και το ισπανικό έδαφος ετοιμάζονται ομάδες και οδηγοί, μετά από την ολοκλήρωση των δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν. Οι σκληροί δίσκοι έχουν γεμίσει με δεδομένα για τα νέα μονοθέσια και πλέον οι μηχανικοί έχουν πολλή δουλειά στην ανάλυση και τη βελτίωση του μονοθεσίου, ενώ στην Αυστραλία αναμένεται να δούμε κάποια νέα εξαρτήματα.
Οι φετινές δοκιμές τελείωσαν όπως ξεκίνησαν, δηλαδή με τον Sebastian Vettel στην κορυφή του πίνακα των ταχύτερων γύρων. Ο Γερμανός δοκίμασε σήμερα την Halo προστασία, με τη συνολική του απόσταση να είναι 142 γύροι, χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα. Ο ταχύτερός του χρόνος σημειώθηκε με τα πολύ μαλακά ελαστικά και ήταν ο μοναδικός που έσπασε το 1:23. Η Scuderia έκανε σήμερα τους περισσότερους γύρους.
Πιο επιθετική στρατηγική όσον αφορά τους χρόνους ακολούθησε η Toro Rosso, που για μία ακόμα ημέρα ήταν πολύ δραστήρια. Ο Carlos Sainz βρέθηκε στην STR11 και έβαλε τα υπέρ-μαλακά ελαστικά για να σημειώσει 1:23.1. Συνολικά 131 γύροι για τον Ισπανό, δύο περισσότερους από τον Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω, και λόγω των πολύ μαλακών ελαστικών.
Μόλις 60 γύροι για τον Sergio Perez, ο οποίος σταμάτησε μετά από το ξεκίνημα της απογευματινής περιόδου στη στροφή 11. Ο Μεξικανός είχε την πολύ μαλακή γόμα όταν έγραψε τον χρόνο του, εν αντιθέσει με τον πέμπτο Lewis Hamilton. Η Mercedes για μία ακόμα φορά δεν ενδιαφέρθηκε για χρόνους, γι’ αυτό και οι Hamilton και Nico Rosberg ήταν οι μοναδικοί που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Το πρωί, ο Hamilton σταμάτησε με πρόβλημα στο κιβώτιο, αλλά κατάφερε να κάνει 69 γύρους. Ο Rosberg οδήγησε το απόγευμα, κάνοντας 70 γύρους, βάζοντας το όνομά του στην τελευταία θέση.
Στην 6η θέση, ο Daniel Ricciardo με τη Red Bull να συμπληρώνει σήμερα 123 γύρους, χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα για το 1:24.4. Δύο λιγότερους γύρους για τη McLaren, με τον Jenson Button να ολοκληρώνει απόσταση σχεδόν δύο αγώνων, χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα. Ο Βρετανός επέλεξε την υπέρ-μαλακή γόμα για την ταχύτερή του προσπάθεια.
Τον 8ο καλύτερο χρόνο έγραψε ο Jolyon Palmer για τη Renault, ο οποίος δεν είναι ικανοποιημένος από τον τρόπο που κύλισαν οι 8 ημέρες των δοκιμών. Ο Βρετανός έκανε σήμερα 90 γύρους, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Πίσω του, ο Marcus Ericsson, που κάλυψε 132 γύρους σήμερα, επιλέγοντας τη μαλακή γόμα. Αυτό έκανε και ο Romain Grosjean, που σήμερα μοιράστηκε την VF-16 με τον Esteban Gutierrez, κάνοντας συνολικά 89 γύρους. Τα υπέρ-μαλακά διάλεξε ο Rio Haryanto, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον ξεκολλήσει από την 11η θέση.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:22.852 | 142 | |
2 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:23.134 | 0.282 | 131 |
3 | Felipe Massa | Williams | 1:23.644 | 0.792 | 129 |
4 | Sergio Perez | Force India | 1:23.721 | 0.869 | 60 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:24.133 | 1.281 | 69 |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:24.427 | 1.575 | 123 |
7 | Jenson Button | McLaren | 1:24.714 | 1.862 | 120 |
8 | Jolyon Palmer | Renault | 1:24.859 | 2.007 | 90 |
9 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:25.031 | 2.179 | 132 |
10 | Romain Grosjean | Haas | 1:25.255 | 2.403 | 66 |
11 | Esteban Gutierrez | Haas | 1:25.422 | 2.570 | 25 |
12 | Rio Haryanto | Manor | 1:25.899 | 3.047 | 58 |
13 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:26.140 | 3.288 | 70 |