Project-BLAID-of-Toyota-06

H Toyota εξελίσσει μία συσκευή που μπορεί να φορεθεί από τυφλούς και άτομα με εξασθενημένη όραση, που έχει ως στόχο να τους βοηθά να κάνουν περισσότερα με μεγαλύτερη ελευθερία, ανεξαρτησία και αυτοπεποίθηση. Πρόκειται για το Project Blaid, και όπως αναφέρει η εταιρία “αντανακλά τη δέσμευση της να βελτιώσει την ποιότητα ζωής προάγοντας την ελεύθερη κινητικότητα για όλους“.

Η συσκευή βοηθήσει να καλυφθούν κενά από τη χρήση μπαστουνιών, σκυλιών και βασικών συσκευών GPS, παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες για τον περιβάλλοντα χώρο. Φοριέται γύρω από τους ώμους και βοηθά τους χρήστες να προσανατολίζονται καλύτερα σε εσωτερικούς χώρους, όπως σε κτίρια γραφείων και εμπορικά κέντρα, ή να αναγνωρίζουν στοιχεία της καθημερινότητας όπως τουαλέτες, κυλιόμενες σκάλες, σκαλιά και πόρτες.

Η συσκευή εφοδιάζεται με κάμερες που ανιχνεύουν τον περιβάλλοντα χώρο και επικοινωνούν πληροφορίες μέσω ηχείων ή μοτέρ δόνησης. Οι χρήστες, με τη σειρά τους, μπορούν να συνεργάζονται με τη συσκευή μέσω φωνητικής αναγνώρισης και διακοπτών (μπουτόν). Η Toyota σχεδιάζει να ενσωματώσει τεχνολογίες χαρτογράφησης, αναγνώρισης αντικειμένων και αναγνώρισης προσώπου.

Στο πλαίσιο του Project Blaid, η Toyota λανσάρει μία καμπάνια εμπλοκής εργαζομένων που καλεί μέλη της ομάδας από όλη την εταιρία να υποβάλλουν βίντεο με συνήθη τοπόσημα εσωτερικού χώρου. Τα βίντεο αυτά θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια από τους προγραμματιστές του Project Blaid για να “διδάξουν” τη συσκευή να αναγνωρίζει καλύτερα αυτά τα τοπόσημα.

Δελτίο Τύπου

Συσκευή μετακίνησης για τυφλούς και άτομαμε εξασθενημένη όραση από την Toyota

Στόχοι : Αναβάθμιση της Κινητικότητας & Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής

Η κινητικότητα παρέχει δύναμη και αυτοπεποίθηση. Γι’ αυτό η Toyota εξελίσσει μία συσκευή που μπορεί να φορεθεί από τυφλούς και άτομα με εξασθενημένη όραση η οποία θα τους βοηθά να κάνουν περισσότερα με μεγαλύτερη ελευθερία, ανεξαρτησία και αυτοπεποίθηση.

Πρόκειται για το Project BLAID, και αντανακλά τη δέσμευση της εταιρίας να βελτιώσει την ποιότητα ζωής προάγοντας την ελεύθερη κινητικότητα για όλους.

Η συσκευή θα βοηθήσει να καλυφθούν κενά από τη χρήση μπαστουνιών, σκυλιών και βασικών συσκευών GPS, παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες για τον περιβάλλοντα χώρο. Φοριέται γύρω από τους ώμους και θα βοηθά τους χρήστες να προσανατολίζονται καλύτερα σε εσωτερικούς χώρους, όπως σε κτίρια γραφείων και εμπορικά κέντρα, ή να αναγνωρίζουν στοιχεία της καθημερινότητας όπως τουαλέτες, κυλιόμενες σκάλες, σκαλιά και πόρτες.

Η συσκευή θα εφοδιάζεται με κάμερες που ανιχνεύουν τον περιβάλλοντα χώρο και επικοινωνούν πληροφορίες μέσω ηχείων ή μοτέρ δόνησης. Οι χρήστες, με τη σειρά τους, θα μπορούν να συνεργάζονται με τη συσκευή μέσω φωνητικής αναγνώρισης και διακοπτών (μπουτόν). Η Toyota σχεδιάζει να ενσωματώσει τεχνολογίες χαρτογράφησης, αναγνώρισης αντικειμένων και αναγνώρισης προσώπου.

“Το Project BLAID είναι ενδεικτικό του πώς η Toyota ανοίγει νέους δρόμους για το μέλλον μιας μετακίνησης που δεν περιορίζεται μόνο στη χρήση οχημάτων,” δήλωσε ο Simon Nagata, Executive Vice President & Chief Administrative Officer, Toyota Motor Β. Αμερικής. “Θέλουμε να επεκτείνουμε την ελεύθερη κινητικότητα για όλους, ανεξάρτητα από τις συνθήκες, την τοποθεσία ή τις ικανότητες.”

“Η Toyota είναι κάτι παραπάνω από κατασκευάστρια εταιρία εξαιρετικών αυτοκινήτων και φορτηγών. Πιστεύουμε ότι παίζουμε ενεργό ρόλο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της κινητικότητας, μεταξύ άλλων βοηθώντας ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα να κάνουν περισσότερα,” δήλωσε ο Doug Moore, Manager, Partner Robotics, Toyota. “Πιστεύουμε ότι αυτό το project προσφέρει τη δυνατότητα να βελτιώσει τις ζωές των τυφλών συνανθρώπων μας ή ατόμων με δυσχέρεια στην όραση.”

Στο πλαίσιο του Project BLAID, η Toyota λανσάρει μία καμπάνια εμπλοκής εργαζομένων που καλεί μέλη της ομάδας από όλη την εταιρία να υποβάλλουν βίντεο με συνήθη τοπόσημα εσωτερικού χώρου. Τα βίντεο αυτά θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια από τους προγραμματιστές του Project BLAID για να ‘διδάξουν’ τη συσκευή να αναγνωρίζει καλύτερα αυτά τα τοπόσημα.

Για να πάρετε μία ιδέα, επισκεφθείτε το TheToyotaEffect.com και δείτε σύντομο βίντεο εδώ με ηχητικές περιγραφές, που παρουσιάζει έναν νεαρό, τυφλό άντρα να δοκιμάζει μία έκδοση της συσκευής σε πολύ αρχικό στάδιο.

Το Toyota Effect είναι μία καμπάνια σε εξέλιξη που υπογραμμίζει τον τρόπο συνεργασίας της Toyota με άλλες εταιρίες, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και τρίτους προς όφελος των ανθρώπων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Σε προηγούμενα βίντεο προβάλλεται πώς η Toyota μοιράζεται την τεχνογνωσία της για να ενισχύει μη κερδοσκοπικές και μικρές εταιρίες και μία μοναδική συνεργασία με το Yellowstone National Park για παροχή ισχύος μηδενικών ρύπων σε ένα απομακρυσμένο κέντρο δασοφυλάκων χρησιμοποιώντας παλιές μπαταρίες υβριδικών αυτοκινήτων.