europe_hybrid_sales_03

Μπορεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών να μειώνονται, παρά την αύξηση των φορτιστών, στην Ευρώπη τα στοιχεία των πωλήσεων για τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Πιο συγκεκριμένα, η πρόβλεψη της LMC Automotive λέει ότι τα επόμενα τρία χρόνια θα κυκλοφορούν τρεις φορές περισσότερα plug-in υβριδικά, φτάνοντας τις 750.000 μονάδες. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τα όλο και πιο αυστηρά όρια για τις εκπομπές CO2, τα οποία θα τεθούν σε ισχύ από το 2020. Η ζήτηση για τα εναλλακτικά κινητήρια σύνολα αυξήθηκε κατά 22% τη χρονιά που μας πέρασε, κυρίως εξαιτίας της αυξανόμενης αποδοχής της συγκεκριμένης τεχνολογίας και τις γενναίες πριμοδοτήσεις από τα διάφορα κράτη της Ευρώπης.

europe_hybrid_sales_02

Τα PHEV σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση, καθώς οι συνολικές τους πωλήσεις ήταν μεγαλύτερες κατά 163% σε σχέση με το 2014, φτάνοντας τα 96.451 αυτοκίνητα. Πρώτο σε πωλήσεις plug-in υβριδικό μοντέλο της Ευρώπης παρέμεινε για ακόμα μια χρονιά το Mitsubishi Outlander PHEV, καθώς πούλησε 31.214 αυτοκίνητα, μια αύξηση 57% σε σχέση με το 2014. Ακολούθησε το Volkswagen Golf GTE, με το Audi A3 e-tron να είναι τρίτο και αρκετά κοντά στο Golf. Το VW Group είχε ακόμα ένα μοντέλο στη δεκάδα, καθώς το VW Passat GTE ήταν το 7ο σε πωλήσεις.

Η BMW πήγε εξίσου καλά, με το i8 να βρίσκεται στην 9η θέση, καθώς πουλήθηκαν 2,051 αυτοκίνητα, και βρέθηκε μια θέση πάνω από τη plug-in έκδοση του BMW X5. Το i3 στην range extender έκδοση σημείωσε περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με την απλή ηλεκτρική έκδοση, με 6.566 και 5.481 αυτοκίνητα αντίστοιχα.

europe_hybrid_sales_01

Τις δύο πρώτες θέσεις των υβριδικών μοντέλων με τις περισσότερες πωλήσεις κατέχουν τα Auris και Yaris της Toyota, με το πρώτο να σημειώνει αύξηση 13% και το 22% σε σχέση με το 2014, ενώ μαζί με τη Lexus κατέχουν τις 7 από τις 10 θέσεις του πίνακα, με πωλήσει ρεκόρ, 209.000 οχημάτων.