Daniil Kvyat


Στόχος του νέου συστήματος κατατακτήριων ήταν να ανακατέψει το grid χωρίς να μειώσει τη δράση. Αυτό δε συνέβη, καθώς όσο περνούσε η ώρα, όλο και λιγότερα μονοθέσιο ήταν στην πίστα. Οι οδηγοί γνώριζαν ότι δεν προλαβαίνουν να κάνουν εκ νέου γύρου, ενώ φυσικά δεν είχαν τα ελαστικά για να μείνουν περισσότερη ώρα στην πίστα.

Το πρώτο μεγάλο όνομα που έπεσε θύμα είναι ο Daniil Kvyat. Ο οδηγός της Red Bull Racing θα ξεκινήσει από την 18η θέση αύριο και γι’ αυτό κατηγορεί την κίνηση που συνάντησε στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, εξαιτίας του νέου format που εφαρμόστηκε σήμερα, το οποίο είναι πιθανό να μην δούμε στο Μπαχρέιν μετά από τα πολλά παράπονα.

Ήταν απλά το νέο σύστημα που προκάλεσε έκπληξη σ’ εμάς. Τώρα είναι πιο εύκολο να κάνουμε εικασίες, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αύριο. Δεν υπήρχε κάποια βλάβη στο μονοθέσιο. Όλα από την αρχή ήταν λάθος, βρεθήκαμε στη μέση της κίνησης και νομίζω πως αυτό δε βοηθάει. Ο δεύτερος γύρος ήταν «καθαρός», μα δεν ήταν αρκετός.

Kvyat

Ο Ρώσος αναφέρεται στα ελαστικά και τις αλλαγές που έχουν γίνει, συμφωνώντας με αυτές, λέγοντας πως οι οδηγοί κινούνται πιο γρήγορα στις κατατακτήριες και το ενδιαφέρον στον αγώνα ενδέχεται να είναι μεγαλύτερο λόγω στρατηγικών.

Νομίζω ότι οι νέες αλλαγές στους κανονισμούς είναι ενδιαφέρουσες. Είναι πάντα καλύτερο να έχουμε μαλακότερα ελαστικά για τις κατατακτήριες, έτσι μπορούμε να είμαστε πιο γρήγοροι στις στροφές. Φαίνονται λίγο περισσότερο οι δυνατότητες των μονοθεσίων, η ταχύτητα της Formula 1 και είναι καλό, αλλά θα δούμε αύριο στον αγώνα, ίσως έχουμε καλύτερη απάντηση. Ας δούμε τι θα γίνει με τα ελαστικά και μπορεί να έχουμε δύο διαφορετικές πλευρές όσον αφορά τις επιλογές, κάτι που ελπίζουμε να φέρει ενθουσιασμό.