volkswagen vw logo (2)

Με την Volkswagen να χάνει την προθεσμία που της έδωσε ο ομοσπονδιακός δικαστής των Η.Π.Α, Charles Breyer ώστε να παρουσιάσει μια τεχνική λύση που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών (EPA και CARB) για την επιδιόρθωση των 600.000 αυτοκινήτων που επηρεάζονται από το σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων και βρίσκονται επί αμερικανικού εδάφους, ο δικαστής ανακοίνωσε πως παρέτεινε την προθεσμία κατά περίπου έναν μήνα ακόμη, έως τις 21 Απριλίου, προτού αποφασίσει τελικά να πάει την υπόθεση σε δίκη.

Όπως γνωρίζουμε, η VW έχει παραδεχτεί πως περίπου 600.000 αυτοκίνητά της στις Η.Π.Α φέρουν παράνομο λογισμικό που χειραγωγεί τις εκπομπές NOx, ώστε αυτά τελικά να εκπέμπουν έως και 40 φορές περισσότερους ρύπους από τους επιτρεπτούς. H EPA και η CARB έχουν ήδη απορρίψει την τεχνική λύση της VW για τους 2.0-λιτρους TDI, ενώ εξετάζουν την πρόταση για τους 3.0 TDI.

Με περισσότερους από έξι μήνες να έχουν περάσει από τότε που το σκάνδαλο ήρθε στη δημοσιότητα, στο τραπέζι έχει πέσει ακόμη και η πρόταση για επαναγορά από την VW και των 600.000 αυτοκινήτων, κάτι που σύμφωνα με τον αναλυτή Brandon Barnes, θα κόστιζε στη γερμανική εταιρία περίπου 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια, με το CARB να λέει πως δεν θα υπάρξει πλήρης λύση για το dieselgate.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Audi Αμερικής μέσω του Ralph Mauro, του προέδρου των εμπόρων της, δήλωσε πως ο φετινός στόχος για τις πωλήσεις του 2016 έχει τεθεί στις 210.000 μονάδες, μικρότερος από τον στόχο των 220.000 μονάδων, με την μείωση αυτή να προέρχεται λόγω των επιπτώσεων του σκανδάλου χειραγώγησης των εκπομπών, μιας και οι αρχές των Η.Π.Α έχουν απαγορεύσει τις πωλήσεις των 2.0 TDI μοντέλων στις Η.Π.Α μέχρι να βρεθεί λύση.