Uber-study-aims-for-reduced-fossil-fuels

H Uber καλείται να πληρώσει πρόστιμο ύψους 10 εκατ. δολαρίων εξαιτίας ενός κενού στους όρους και στις προϋποθέσεις χρήσης των υπηρεσιών της. Πιο συγκεκριμένα, το 2014 είχε μηνυθεί επειδή ισχυριζόταν ότι είχε καλύτερη διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης των οδηγών της από τις παραδοσιακές εταιρείες ταξί, καθώς έλεγε ότι οι έλεγχοι της ήταν “το χρυσό πρότυπο” για την ασφάλεια.

Όμως, οι εισαγγελείς στο Σαν Φρανσίσκο και στο Λος Άντζελες έκριναν ότι ο ισχυρισμός αυτός ήταν παραπλανητικός. Το πρόστιμο πρέπει να καταβληθεί μέσα στις επόμενες 60 ημέρες, και θα μοιραστεί ισόποσα στις αρχές του Σαν Φρανσίσκο και του Λος Άντζελες, ενώ αν η Uber δεν συμμορφωθεί πλήρως με τους όρους, θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον 15 εκατομμύρια δολάρια σε δύο χρόνια.

Αντιθέτως με τις εταιρίες ταξί, η Uber δεν απαιτεί δακτυλικά αποτυπώματα από τους οδηγούς, ώστε να γίνει ο ποινικός έλεγχος και αντ΄αυτού χρησιμοποιεί τις εγκληματικές βάσεις δεδομένων για να δει το ιστορικό των οδηγών της. Όμως, οι βάσεις αυτές έχουν βάθος χρόνου 7 ετών και δεν αποκαλύπτουν πλήρως το προφίλ των οδηγών.

Αντί της προσθήκης ελέγχου δακτυλικών αποτυπωμάτων για τον έλεγχο και την αξιολόγηση του οδηγού του, η Uber αναγκάστηκε να σταματήσει τη χρησιμοποίηση του όρου “η ασφαλέστερη διαδρομή στο δρόμο” σε οποιαδήποτε διαφήμιση της, όπως επίσης και την αλλαγή του όρου “χρέωση ασφαλής οδήγησης” σε “τέλος κράτησης.” Οι εισαγγελείς ανακάλυψαν ότι Uber απέτυχε να αποτρέψει 25 καταδικασθέντες εγκληματίες από το να γίνουν οδηγοί της υπηρεσία της.

Στις σχετικές ειδήσεις η Ford προσέλαβε τον Sherif Marakby τον μέχρι σήμερα αντιπρόεδρο των παγκόσμιων οχημάτων της Ford στον τομέα των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων.