sergio-marchionne-fiat-chrysler

Δεν θα ησυχάσει ο Marchionne αν δεν υπογράψει μια συνεργασία με κάποια μεγάλη εταιρία, και πολύ καλά κάνει αν κριθεί αυτή η κίνηση από επιχειρηματική/οικονομική σκοπιά.

Έτσι παρά την άρνηση από την GM, το αφεντικό της FCA σε σημερινή συνάντηση στο Άμστερνταμ με τους μετόχους ανέφερε ότι έχει διευρύνει την αναζήτηση “μεγάλων” συμμάχων, κάτι που σημαίνει ότι ίσως έχει χτυπήσει την πόρτα σε Ford, Toyota και…Volkswagen.

Ο John Elkann υποστηρίζει αυτή την κίνηση, καθώς αναφέρει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να μειώσει τα έξοδα μέχρι και 10 δις δολάρια το χρόνο. Ακόμη και με την εξέλιξη του car sharing και την αυτόνομης μετακίνησης, οι κυριότεροι ανταγωνιστές της FCA θα πρέπει να εξετάσουν τα πιθανά οφέλη μιας συγχώνευσης, επειδή το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων τους μέχρι το 2030 θα παραμείνει η πώληση αυτοκινήτων σε ιδιώτες.

Σύμφωνα με τον Elkann το ποσό που θα αποταμιεύσει κάθε εταιρία από μια τέτοια συνεργασία “αρχίζει να γίνεται πολύ ενδιαφέρον“, όταν το κοιτάξουν μακροπρόθεσμα, αλλά:

Θα πρέπει να υπάρχουν δύο για να χορέψεις ταγκό, και οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές μας είναι απασχολημένοι με τις μεγάλες ευκαιρίες που η τεχνολογική αναστάτωση έχει να προσφέρει.