11219134_10154135226391151_6758877473658125965_n

H πρεμιέρα για το 2016 είναι ήδη σε λιγότερο από ένα μήνα και μία από τις μεγάλες αλλαγές για το φετινό πρωτάθλημα, όπως θα θυμάσαι, είναι οι κανονισμοί για τα επιπρόσθετα βάρη που θα φέρουν στα αυτοκίνητά τους οι 24 οδηγοί στους 2 αγώνες κάθε γύρου του πρωταθλήματος. Οι οδηγοί, και ειδικότερα αυτοί της Audi με προεξάρχοντα τον Mattias Ekström, είχαν δηλώσει ανοιχτά την αντίθεση τους πέρσι  για την εφαρμογή των κανόνων και το κατά πόσον δίνουν ή όχι φανερό πλεονέκτημα στα πιο ελαφριά αυτοκίνητα.

Φέτος, η πρόσθεση ή η αφαίρεση επιπρόσθετα βάρων (πλάκες βολφραμίου 2,5 κιλών η καθεμιά) θα υπολογίζεται βάσει ενός “θεωρητικού” καλύτερου χρόνου στα δοκιμαστικά του Σαββάτου και της Κυριακής. Κάθε οδηγός θα έχει έναν καλύτερο, θεωρητικό χρόνο, ο οποίος θα αποτελείται από τα 3 καλύτερα sectors στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Ο οδηγός με τον καλύτερο, θεωρητικό χρόνο από κάθε κάθε κατασκευαστή (Audi, Mercedes, BMW), θα είναι το σημείο αναφοράς για τους άλλους οδηγούς.

Και εδώ κάπου, πιστεύω, ότι τα κομπιουτεράκια θα “πάρουν φωτιά” φέτος με τους εκάστοτε υπολογισμούς. Ο κατασκευαστής με τον καλύτερο, θεωρητικό γύρο θα χρησιμοποιηθεί για τον προσδιορισμό των επιπρόσθετων βαρών και οι υπολογισμοί θα γίνονται με τις % διαφορά από τους άλλους δύο κατασκευαστές, με 0.1% και 0,2% να είναι τα ποσοστά αναφοράς.

Motorsports: DTM race Norisringring, #53 Jamie Green (GBR, Audi Sport Team Rosberg, Audi RS 5 DTM) *** Local Caption *** www.hochzwei.net

Υπάρχουν 6 σενάρια για το τι θα γίνεται με τα επιπρόσθετα βάρη. Αν μπερδευτείς, δε θα σε αδικήσω!

  • Και οι 3 κατασκευαστές είναι εντός του 0,1% του καλύτερου, θεωρητικού χρόνου

Κανένα βάρος δεν προστίθεται ή αφαιρείται.

  • Οδηγοί 2 κατασκευαστών έχουν σημειώσει χρόνους εντός του 0,1% του καλύτερου, ο τρίτος κατασκευαστής είναι μεταξύ του 0,1% και του 0,2% πιο αργός.

Οι οδηγοί των 2 καλύτερων κατασκευαστών προσθέτουν 2, 5 κιλά, οι οδηγοί του τρίτου αφαιρούν 2,5 κιλά ο καθένας.

  • Οι οδηγοί δύο κατασκευαστών έχουν σημειώσει χρόνους εντός του 0,1% του καλύτερου, ο τρίτος κατασκευαστής είναι περισσότερο από 0,2% πιο αργός.

Οι οδηγοί των 2 καλύτερων κατασκευαστών προσθέτουν 5 κιλά, οι οδηγοί του τρίτου αφαιρούν 5 κιλά ο καθένας.

  • Ο δεύτερος και ο τρίτος κατασκευαστής είναι μεταξύ του 0,1% και 0,2% πιο αργοί απ΄τον αντίστοιχο κορυφαίο.

Οι οδηγοί απ΄τον κορυφαίο κατασκευαστή προσθέτουν 2,5 κιλά, οι υπόλοιποι αφαιρούν 2,5 κιλά.

  • Ο δεύτερος κατασκευαστής είναι μεταξύ του 0,1% και 0,2% πιο αργός από τον καλύτερο, ο τρίτος είναι περισσότερο του 0,2% πιο αργός.

Οι οδηγοί από τον κορυφαίο, σε χρόνο, κατασκευαστή, προσθέτουν 5 κιλά, το βάρος των αυτοκινήτων του δεύτερου σε χρόνο παραμένει αμετάβλητο και οι οδηγοί του τρίτου κατασκευαστή αφαιρούν 5 κιλά ο καθένας.

  • Ο δεύτερος και ο τρίτος κατασκευαστής σε χρόνο είναι περισσότερο του 0,2% πιο αργός από τον πρώτο.

Οι οδηγοί από τον κορυφαίο, σε χρόνο, κατασκευαστή, προσθέτουν 5 κιλά, οι υπόλοιποι από τους άλλους δύο κατασκευαστές αφαιρούν 5 κιλά από τα αυτοκίνητά τους.

Εδώ να σημειώσουμε, ότι τα βάρη θα αφαιρούνται ή θα προστίθενται αμέσως μετά από κάθε χρονομετρημένη διαδικασία (Σάββατο-Κυριακή, και τα οποία θα εφαρμόζονται στον αγώνα και στα επόμενα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Το ανώτατο όριο των 1140 κιλών θα παραμείνει και φέτος, ενώ το ελάχιστο βάρος θα είναι για τις Audi και Mercedes τα 1105 κιλά και για την BMW τα 1097,5 κιλά.

Bonus Video! Οι καλύτερες μάχες από το περσινό πρωτάθλημα!