Jaguar F-Type Project 7

Το τμήμα SVΟ της Jaguar Land Rover παρουσίασε το 2014 την F-Type Project 7 απόδοσης 575 ίππων με 680 Nm ροπής, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα. Σε σχέση την απλή F-Type, διαθέτει παχύτερες αντιστρεπτικές, παχύτερες αρθρώσεις στη μπροστά ανάρτηση, ενεργές αναρτήσεις, σκληρότερα ελατήρια, carbon-κεραμικά φρένα και σύστημα κατανομής ροπής. Δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Project 7 Concept έχοντας carbon rollover στο κάθισμα του συνοδηγού, μικρότερο παρμπρίζ και αεροδυναμικό bodykit που παράγει 177% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την ανοικτή F-Type στα 299 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή της περιορίστηκε στις μόλις 250 μονάδες, με όλες να έχουν ήδη πουληθεί και τώρα, ο Ian Callum, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε πως σκέφτονται ήδη το Project που θα αντικαταστήσει το Project 7. Συγκεκριμένα είπε:

Το σκεφτόμαστε. Έχουμε ξεκινήσει να ρωτάμε τι θα πρέπει να κάνουμε μετά το Project 7. Θα ήθελα να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα, κάτι που σημαίνει πως πρέπει το επόμενο Project να είναι κάτι περισσότερο από μια βελτιωμένη F-Type, πρέπει να είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Ωστόσο το επιχειρηματικό σενάριο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Ποια πρέπει να είναι η τιμή που θα χρεώσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Αν βγάζαμε στην αγορά ένα supercar όπως το C-X75, θα μπορούσαμε να το χρεώσουμε ακόμη και πάνω από 1 εκατομμύριο λίρες, περνώντας το σε περιορισμένη παραγωγή, ας πούμε 200 αυτοκινήτων. Αλλά για ένα τροποποιημένο F-Type καταλαβαίνεις πως δεν μπορούμε να χρεώσουμε μια τέτοια τιμή. Είναι πολύ δύσκολο.

Ο John Edwards, ο επικεφαλής του τμήματος SVO της Jaguar Land Rover δήλωσε:

Είπαμε πως θα κατασκευάσουμε 250 Project 7 και υπήρχε μια μεγάλη νευρικότητα σχετικά με αυτό. Προσωπικά έπρεπε να εγγυηθώ πως θα πουλήσουμε και τις 250 μονάδες και τελικά όπως αποδείχθηκε, θα μπορούσαμε να είχαμε πουλήσει ακόμη και 500 μονάδες.

Ο Edwards έκλεισε λέγοντας πως η SVO θα επικεντρώσει την τεχνογνωσία και την ενέργειά της στα αυτοκίνητα παραγωγής, όχι στις κατά παραγγελία παραλλαγές.