Spy_Photos_Alfa_Romeo_Stelvio_05

Συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης η Alfa Romeo, καθώς πήγε βαριά καμουφλαρισμένα μουλάρια της Stelvio τόσο στη Γερμανία, όσο και στην Ανδαλουσία της Ισπανίας.

Κάτω από το βαρύ καμουφλάζ το πρώτο SUV της ιταλικής εταιρίας φοράει το σώμα παραγωγής, και τα μόνα που διακρίνονται είναι τα λεπτά φωτιστικά σώματα, η ελαφρώς επικλινής οροφή και οι διπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Spy_Photos_Alfa_Romeo_Stelvio_10

Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Los Angeles τον Νοέμβριο, με την παραγωγή να ξεκινά μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2016, στο εργοστάσιο του Cassino κοντά στη Ρώμη -στο ίδιο που κατασκευάζεται και η Giulia– με την προ-παραγωγή να ξεκινά από τα τέλη του Σεπτέμβρη. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2017.

Spy_Photos_Alfa_Romeo_Stelvio_06

Η Alfa Romeo Stlelvio θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Giorgio, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Giulia, αντλώντας σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το νέο ιταλικό σεντάν. Ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες θα συναντάμε τα τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου 2.0 και 2.2 λίτρων της Giulia, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας νέος 3.0-λιτρος V6 diesel με αλουμινένιο μπλοκ και όχι από χυτοσίδηρο όπως ο σημερινός της Maserati, ενώ στη κορυφή θα βρίσκεται ο V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9-λίτρων στην έκδοση QV. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό, με ένα αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις, με την έκδοση QV να μπορεί να συνδυαστεί και με το διπλού συμπλέκτη της Getrag, με την κίνηση να περνά στον πίσω ή και στους δύο άξονες.

Spy_Photos_Alfa_Romeo_Stelvio_03

Το μοντέλο θα τεθεί απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC και Porsche Macan και ήδη η Alfa Romeo έχει δώσει μια φωτογραφία του εσωτερικού του, από την οποία αποκαλύπτεται μέρος της κεντρικής κονσόλας, η οποία δανείζεται κάποια στοιχεία από την Giulia, με τον χώρο των αποσκευών να δείχνει αρκετά μεγάλος και με τετράγωνο σχεδιασμό. Σύμφωνα με το αφεντικό της Alfa Romeo Βορείου Αμερικής Reid Bigland, το πρώτο SUV της ιταλικής εταιρίας θα είναι πανέμορφο. Σύμφωνα με τον Bigland θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις από την BMW X3 και θα είναι “πραγματικά πανέμορφο, με ιταλικό σχεδιασμό και στιλ που θα ξεχωρίζει, προσφέροντας απαράμιλλη απόδοση.” Σύμφωνα με το μεγαλοστέλεχος της Alfa Romeo, η απόδοση του SUV, θα αφορά τόσο το κομμάτι των 0-100 χλμ/ώρα όσο και στο Nürburgring. Αυτό αποκωδικοποιείται στα αυτιά μου πως η QV έκδοση του ίσως χτυπήσει τον χρόνο (8:14) του Range Rover Sport SVR και της Porsche Cayenne Turbo S (7:59) στη Πράσινη κόλαση.