df818b78ff3ee3aa92147588b3e86da3x

Για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις αν θέλεις τον Sergio Marchionne, αλλά ότι δεν μιλάει, δεν μπορείς να πεις! Αυτή τη φορά, ο λαλίστατος CEO της FCA, έριξε μία ακόμα “βόμβα” αφήνοντας να εννοηθεί ότι το επόμενο Chrysler 300, που λογικά αναμένεται κάποια στιγμή μέχρι το 2019, μπορεί να βασίζεται στην πλατφόρμα του ολοκαίνουριου Pacifica και να είναι μπροστοκίνητο!

Το εργοστάσιο [στο Windsor όπου κατασκευάζεται και το Pacifica] και η αρχιτεκτονική, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον διάδοχο του 300. Τον μπροστοκίνητο, τετρακίνητο διάδοχο.

Δήλωσε ο Marchionne και αμέσως ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο του Reuters αν αυτό σημαίνει ότι το 300 θα παύσει να είναι πισωκίνητο. Η απάντηση του Ιταλού, ήταν ότι δεν είπε κάτι τέτοιο και ότι μίλησε για δυνατότητα χρήσης του εργοστασίου και της πλατφόρμας – δεν δεσμεύτηκε. Να θυμίσουμε ότι το Chrysler 300 δεν στέκεται “μόνο” του, αλλά έχει παρέα και το “αδερφό” Dodge Charger!

Αυτό που προφανώς έχει στο μυαλό του ο Marchionne, έχει νόημα. Χρησιμοποιείς μία σύγχρονη πλατφόρμα –αυτή του Pacifica- με οφέλη στο βάρος, την ακαμψία και πρακτικά παντού ενώ παράλληλα δημιουργείς οικονομίες κλίμακας. Όμως το 300 και ιδίως το Charger, είναι muscle cars. Αν μεταδίδεται η κίνηση στον εμπρός άξονα, τότε οι Αμερικάνοι θα πρέπει να αποχαιρετήσουν τον πολυαγαπημένο τους V8. Από την άλλη, αν τα επόμενα 300/Charger δεν βασιστούν στην πλατφόρμα του Pacifica, πού θα βασιστούν; Νέα πλατφόρμα δεν πιστεύω ότι εξελίσσεται – δεν θα είχε νόημα οικονομικά ούτως ή άλλως. Στην πλατφόρμα της Alfa Romeo; Δεν νομίζω ότι ο Marchionne θέλει να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση…