FIA F1 World Championship 2016, Test in Barcelona


Η αγαπημένη θέση του Nico Rosberg φέτος δεν είναι άλλη από την πρώτη. Μετά, λοιπόν, από ένα FP1 που η Mercedes δεν έδειξε τη δυναμική της, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ανέβηκε στην κορυφή, φορώντας για πρώτη φορά στο 3ήμερο τη μαλακή γόμα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Raikkonen, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 254 χιλιοστά του δευτερολέπτου, γεγονός που δημιουργεί ελπίδες στη Scuderia.

Ο Lewis Hamilton ήταν ο τρίτος ταχύτερος, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Carlos Sainz, Daniel Ricciardo, Fernando Alonso, Max Verstappen, Sergio Perez και τον Nico Hulkenberg που κλείνει τη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στα 90 λεπτά του FP2.

Ο ήλιος κυριαρχούσε ξανά στη Βαρκελώνη και οι θερμοκρασίες ήταν αυξημένες σε σχέση με το πρωί: 20°C στον αέρα και 40°C στην άσφαλτο όταν ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση. Οι οδηγοί δεν έχασαν χρόνο και ξεκίνησαν άμεσα να γράφουν γύρους, με τον Raikkonen να ανεβαίνει στην κορυφή, φορώντας για αρχή τη μέση γόμα.

Ο Vettel ανέβηκε στην πρώτη θέση μόλις συμπληρώθηκε το πρώτο δεκάλεπτο, ενώ αμέσως μετά είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, λόγω κλαταρίσματος του πίσω αριστερού ελαστικού στην RS16 του Palmer. Ο Βρετανός είδε το ελαστικό του να κλατάρει στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, σταματώντας στην πρώτη στροφή.

Τελικά, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν κόκκινη σημαία, προκειμένου να απομακρυνθεί με ασφάλεια το γαλλικό μονοθέσιο από το σημείο. Η έναρξη της δράσης δεν άργησε και οι οδηγοί βγήκαν για δεύτερη φορά στην πίστα. Ο Hamilton ανέβηκε στην πρώτη θέση, με 1:25.6, έχοντας πίσω του τον Alonso, μέχρι να μετακινηθεί ο Verstappen στη δεύτερη θέση.

Ο Raikkonen έβαλε τη μαλακή γόμα και φυσικά ανέβηκε στην πρώτη θέση, με χρόνο στο 1:24.1. Τα μαλακά είχε και ο Sainz, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να σημειώσει το δεύτερο ταχύτερο πέρασμα, 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον «Iceman». Πρόβλημα για τον Button λίγο πριν από το μισάωρο. Ο κινητήρας του Βρετανού έσβησε και κυλούσε αργά στο κατηφορικό pit lane προτού τον αναλάβουν οι μηχανικοί του.

Η δράση στην πίστα ήταν αρκετά μειωμένη και ο Vettel βγήκε με τα μαλακά, αλλά ο Γερμανός δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Raikkonen, αφού δεν ήταν αλάνθαστος. Τα μαλακά ελαστικά είχαν αρχίσει να είναι αρκετά δημοφιλή, με τον Rosberg να τα φορά στα μέσα της διαδικασίας και το αποτέλεσμα ήταν να περάσει πρώτος με χρόνο στο 1:23.9.

Η έξοδος του Hamilton με τα μαλακά έγινε μερικά λεπτά αργότερα, αλλά δεν ήταν ικανός να απειλήσει τον team-mate του, όντας 7 δέκατα μακριά από την κορυφή και μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον δεύτερο Raikkonen. Ο Πρωταθλητής επέστρεψε στη συνέχεια στα pits, εκεί που συνέχιζε να βρίσκεται ο Button. Οι μηχανικοί της McLaren επιδιόρθωσαν και το κάτω μέρος της MP4-31 του Alonso, καθώς ο Ισπανός είχε πατήσει λίγο εκτός προηγουμένως.

Στο μισάωρο της διαδικασίας, η δράση στην πίστα αυξήθηκε σημαντικά, μιας και οι ομάδες χρειαζόταν δεδομένα για τη φθορά των ελαστικά στις μεγάλες αποστάσεις, αλλά και για τις ρυθμίσεις στα μονοθέσια. Το πρόβλημα του Button λύθηκε και ο Πρωταθλητής του 2009 ήταν με τους οδηγούς που γυρνούσαν στην πίστα.

Κι ενώ οι οδηγοί επιδίδονταν σε κάλυψη χιλιομέτρων, ο Raikkonen ανέφερε μερικές ψιχάλες στη στροφή 4, ωστόσο ο ουρανός δεν ήταν «βαρύς» και η άσφαλτος έμεινε ανεπηρέαστη. Ο Sainz παρέμενε στην 5η θέση, με τη διαφορά του από τον τέταρτο Vettel να είναι μόλις 1 δέκατο, την ώρα που ο Grosjean έκανε παράπονα για τη συμπεριφορά της RS16.

Οι οδηγοί συνέχισαν να κάνουν γύρους μέχρι το τέλος και τίποτα άξιο αναφοράς δε συνέβη.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.