NRW_police_car_01


Πριν έξι μήνες ο υπουργός εσωτερικών του κρατιδίου της βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, Ralf Jäger, ήταν αρκετά χαρούμενος κατά την τελετή παραλαβής 12 BMW 318d Touring για την αστυνομία του κρατιδίου, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Τα νέα περιπολικά της BMW ικανοποιούν τις υψηλές τεχνικές ανάγκες για καθημερινή χρήση και προσφέρουν την καλύτερη ασφάλεια.

Συνολικά, και σε διάστημα τριών χρόνων, η τοπική αστυνομία έχει προσθέσει στο στόλο της πάνω από 1.800 BMW Σειράς 3, με το κόστος του leasing όλου το στόλου να είναι περίπου 21 εκατ. για τρία χρόνια.

NRW_police_car_03

Έχοντας στο μυαλό μια τέτοια επένδυση θα φανταζόσουν ότι το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για την δουλειά της αστυνομίας, κάτι που όπως φαίνεται, όμως, δεν είναι η πραγματικότητα. Σύμφωνα με την Rheinische Post τα παράπονα για το μεσαίο πολυτελές sedan της BMW, με το οποίο η αστυνομία της βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας αντικατέστησε τα γερασμένα VW Passat, είναι αρκετά. Πιο συγκεκριμένα οι αστυνομικοί που το έχουν χρησιμοποιήσει έχουν εντοπίσει ότι διαθέτει 25 ελαττώματα και ελλείψεις, τα οποία θα υποβληθούν στο υπουργείο σύντομα, με το συμπέρασμά τους να είναι ότι η συγκεκριμένη BMW είναι εντελώς ακατάλληλη για περιπολία, καθώς είναι πολύ σφιχτή και κυρίως χωρίς επαρκείς εσωτερικούς χώρους.

NRW_police_car_04

Περίεργο να το ακούς, αλλά το δικαιολογούν καθώς αναφέρουν ότι ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μικρός για να χωρέσει δύο κράνη, ούτε σημείο να τοποθετήσουν τα αλεξίσφαιρα γιλέκα, γι’αυτό και αναγκάζονται να τα αφήσουν στα πίσω καθίσματα, κάτι που όπως αναφέρουν είναι πρόβλημα όταν συλλαμβάνουν κάποιον.

NRW_police_car_05

Κριτική δέχεται και η ογκώδης κεντρική κονσόλα, με τα πόδια των αστυνομικών να βρίσκουν σε αυτή και στην χειρολαβή της πόρτας. Επίσης, το πορτάκι της φύλαξης του όπλου είναι πολύ μικρό, και έτσι δεν μπορούν να τραβήξουν γρήγορα, τα φιμέ κρύσταλλα είναι πολύ σκούρα, και η διακεκομμένη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων είναι πολύ γρήγορη ή πολύ αργή. Ακόμα, οι ζώνες δεν ρυθμίζονται καθ’ύψος, τα εσωτερικά φώτα σβήνουν πολύ γρήγορα, και τέλος το ραδιόφωνο σταματάει να λειτουργεί, επειδή το κουτί διανομής του ραδιοφώνου είναι κακώς τοποθετημένο στο χώρο των ποδιών του συνεπιβάτη, και ως εκ τούτου, αυτός συχνά το σπρώχνει με τα πόδια του.

NRW_police_car_02

Ο επικεφαλής της αστυνομίας LZPD στο Duisburg είπε ότι όταν έπαιρναν τα αυτοκίνητα δεν είχαν ιδέα για όλα αυτά τα προβλήματα, και κάποια προβλήματα ήταν εντελώς νέα στην υπηρεσία.