tesla-model-s-02-2

Εντάξει, ο τίτλος μπορεί να κάνει την πράξη της Tesla να φαίνεται πιο “σατανική” απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρία δεν “τρέχει” μία τεράστια public-beta στα αυτοκίνητα των πελατών της για μελλοντικές αναβαθμίσεις. Η “αποκάλυψη” αυτή, προέρχεται από τον Sterling Anderson, τον επικεφαλής του προγράμματος Autopilot της Tesla.

Συχνά, θα εγκαθιστούμε ένα “αδρανές” πρόγραμμα σε όλα τα οχήματα μας παγκόσμια.

Αναφέρει ο Anderson. Αυτό το πρόγραμμα επιτρέπει στους μηχανικούς να παρακολουθούν πώς θα δούλευε η εκάστοτε αναβάθμιση για τους ιδιοκτήτες μέσα από την συλλογή ενός τεράστιου όγκου δεδομένων. Αν η ανάλυση αυτών των δεδομένων δώσει ενθαρρυντικά αποτελέσματα, τότε η αναβάθμιση βελτιστοποιείται και επισημοποιείται.

Η δυνατότητα συλλογής δεδομένων από αυτά τα οχήματα και “over the air” αναβάθμισης τους αποτελεί ένα μεγάλο μέρος αυτού που μας επέτρεψε να φτάσουμε σε 18 μήνες σε ένα από τα πιο προηγμένα αυτόνομα ή ημι-αυτόνομα συστήματα οδήγησης.

Δηλώνει ο Anderson και σε πολύ μεγάλο βαθμό, έχει δίκιο. Άλλωστε, είμαι σίγουρος πως κάπου στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υπογράφεται κατά την αγορά ενός Tesla, ο ιδιοκτήτης παραχωρεί το δικαίωμα στην εταιρία. Οπότε, όλα καλά.

Σε σχετικές ειδήσεις, η Tesla έχει ήδη στείλει προσκλήσεις για ένα τεράστιο πάρτι που θα γίνει για τα εγκαίνια του Gigafactory. Οι προσκλήσεις αυτές, στάλθηκαν σε άτομα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα προώθησης της εταιρίαςκαι κέρδισαν φυσικά-, με τα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στις 29 Ιουλίου. Να σημειώσουμε ότι με δεδομένο ότι στις αρχές Μαΐου η κατασκευή του εργοστασίου είχε ολοκληρωθεί σε ποσοστό 14%, θεωρώ απίθανο ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι στο 100%. Όμως η εταιρία έχει ήδη διοργανώσει μικρότερα events σε μέρη του Gigafactory που έχουν ολοκληρωθεί, ενώ η παραγωγή –αν και πολύ μικρή σε αυτό το σημείο– έχει ήδη ξεκινήσει.