1465052438

Η Audi επέστρεψε στις νίκες σήμερα στο DTM, με τον Ισπανό Miguel Molina να κατακτά την καρό σημαία και παράλληλα να σημειώνει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του. Δεύτερος τερμάτισε ο νικητής και των δύο περσινών αγώνων στο Lausitzring, Jamie Green, επίσης με Audi και το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Robert Wickens με Mercedes. Ο Molina έγινε σήμερα ο πέμπτος, διαφορετικός νικητής για το 2016!

Ιδανικές συνθήκες επικρατούσαν σήμερα στην πίστα που βρίσκεται 115 χιλιόμετρα νότια του Βερολίνου. Στα επίσημα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που έλαβαν χώρα κατά τις 11.30 ώρα Ελλάδος, ο Molina σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τον Green και στην τρίτη θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής του 2014, Marco Wittmann. Wickens, Auer, Vietoris (όλοι με Mercedes) κατέλαβαν τις θέσεις “4-6” κι ο Mattias Ekström πίσω τους στην έβδομη θέση. Όσον αφορά τα βάρη των αυτοκινήτων, στα δοκιμαστικά συμμετείχαν έτσι ακριβώς όπως και στον τελευταίο αγώνα, δηλαδή, οι M4 DTM ζύγιζαν 1122,5 κιλά, τα RS5 DTM 1120, ενώ οι C 63 AMG ζύγιζαν 1110 κιλά. Μετά τα αποτελέσματα και σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, το βάρος των BMW μειώθηκε στα 1117,5 κιλά, των Audi αυξήθηκε στα 1125 και το αντίστοιχο των Mercedes παρέμεινε ίδιο.

1465052407

28 βαθμοί Κελσίου η θερμοκρασία λίγο πριν την έναρξη του αγώνα και μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Molina κλήθηκε να υπερασπιστεί τη θέση του από το Βρετανό, ο οποίος είχε ήδη πάρει την εσωτερική στην πρώτη στροφή και στην έξοδο της, είχε καλύτερη επιτάχυνση και τελικώς κατάφερε να περάσει τον Ισπανό οδηγό της Audi. Πίσω, ο Wittmann πάτησε εκτός πίστας, ωθούμενος από τον Wickens, βρίσκοντας την ευκαιρία ο Kαναδός να περάσει στην τρίτη θέση, αλλά και ο οδηγός της Mercedes, Gary Paffett εξέφρασε εντόνως τα παράπονά του στην ενδοεπικοινωνία για το γεγονός ότι ο Adrien Tambay (Audi) τον “έσπρωξε” προσωρινά εκτός πίστας. Λίγο αργότερα, ο Γάλλος έλαβε την προειδοποιητική ασπρόμαυρη σημαία για το περιστατικό αυτό, όπως και ο Wickens.

Στον πέμπτο γύρο, οι Tomczyk και Ocon είχαν μια σύγκρουση και ο Γερμανός οδηγός της BMW δεν ήταν σε θέση να συνεχίσει τον αγώνα, αφού η M4 ήταν αρκετά “πληγωμένη” στην πίσω αριστερή ανάρτηση και πολύ αργά βρέθηκε στα box της ομάδας του. 3 γύρους μετά, ο Molina, εκμεταλλευόμενος και το DRS, ήταν σε θέση βολής και στην πρώτη στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κατάφερε να επανακτήσει την πρωτοπορία από τον Green. Στη μάχη για την τρίτη θέση, ο Wittmann προσπαθούσε ανεπιτυχώς να περάσει τον Wickens.

1465045779

Στις πιο πίσω θέσεις, ο νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς, Eduardo Mortara, μέσα σε δύο γύρους κατάφερε και μπήκε εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας, προσπερνώντας διαδοχικά τους Glock και Müller. Να σημείωσουμε εδώ, ότι παρά τον 11ο χρόνο στα δοκιμαστικά, ο Ιταλός τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση, λόγω της σύγκρουσης στο δεύτερο αγώνα στο Spielberg με τον da Costa. Στον 15ο γύρο, η κατάσταση είχε ως εξής: Molina, Green, Wickens, Wittmann, Auer, Vietoris, Ekström, Martin, Mortara, Müller. Mετά από αυτό το σημείο, ο Auer πίεζε ασφυκτικά τον τρίτο Wittmann, ο οποίος δεν είχε στη διάθεσή του DRS, χαρίζοντας στους θεατές ωραίες μάχες, ιδίως στην πρώτη στροφή, ενώ λίγο αργότερα, κι ο Auer έκανε χρήση όλων των διαθέσιμων DRS και στον 24ο και 25ο γύρο, οι Vietoris και Ekström αντίστοιχα τον προσπέρασαν.

Ήσυχα τα πράγματα στην κορυφή και μετά από 32 γύρους ή 40′ αγώνα, ο Molina πανηγύρισε μια σχετικά εύκολη νίκη και παράλληλα η Audi σημείωσε ένα ακόμη “1-2”. Η Mercedes, μετά την κάκιστη εμφάνιση στο Spielberg, ανέβηκε στην τρίτη θέση με τον Wickens και τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Wittmann, Vietoris, Ekström, Auer, Mortara, Martin και Müller.
Τα αυριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στις 12.30 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 16.10.