gallery-1464711883-nsxcarcamping

Λατρεύω άτομα σαν τον Fred Plan γιατί θεωρώ ότι έχουν καταλάβει το νόημα πίσω από την αγάπη μας για τα αυτοκίνητα. Ναι, ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι όμορφο – ένα sports car ή ένα supercar σχεδόν σίγουρα είναι. Μπορεί να είναι και γρήγορο – το ίδιο. Όμως δεν είναι το μέταλλο ή ταχύτητα που μας κάνει να δενόμαστε με αυτά. Είναι οι εμπειρίες. Οι στιγμές που περνάμε μαζί του και οι δρόμοι που ταξιδεύουμε με αυτό. Και ο Fred Plan έχει ταξιδέψει πολλά χιλιόμετρα… 142.400 για την ακρίβεια και αυτά, σε διάστημα 4 ετών. Και έχει ένα Acura NSX!

gallery-1464719177-nsxhawaii

Η ιστορία του Plan και του NSX ξεκινά το 2012. Δούλευε σε μία εταιρία κυβερνοασφάλειας και εκείνη την περίοδο γνώρισε τη γυναίκα του. Επίσης, τότε οδηγούσε ένα Acura Legend του 1993. Όμως ήρθε η ώρα για κάτι πιο εξωτικό και τον Ιούνιο εκείνου του έτους, ξεκίνησε την αναζήτηση του για ένα NSX. Κατέληξε σε αυτό που βλέπεις. Σε άριστη κατάσταση, σε ιδιαίτερο χρώμα και με 134.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Ήταν τέλειο. Αφού το έλεγξε, το αγόρασε και γύρισε με αυτό σπίτι του – το NSX ήταν σε άλλη πολιτεία… Σχεδόν αμέσως, έφτιαξε το καλοριφέρ που δεν λειτουργούσε, αντικατέστησε τους αισθητήρες οξυγόνου που είναι ένα κοινό πρόβλημα για τα Acura NSX και μερικές τσιμούχες. Λίγο μετά, προέκυψε ένα άλλο πρόβλημα το οποίο επίσης λύθηκε.  Κάπου εκεί, τελείωσαν οι επισκευές και άρχισαν οι τροποποιήσεις για να το φέρει στα μέτρα του. Για παράδειγμα, έπρεπε να μπορεί να τοποθετεί χειμερινά ελαστικά, αλλά οι ζάντες που φορούσε το NSX δεν το επέτρεπαν. Έτσι, τοποθέτησε ένα set Volk TE37. Επίσης, έβαλε ένα kit που αύξανε την απόσταση από το έδαφος στο εμπρός μέρος για να περνά πιο εύκολα από σαμαράκια… Αυτά έκαναν την συμβίωση με το NSX πάρα πολύ εύκολη και αποφάσισε να αποχωριστεί το Legend του και να κρατήσει το sports car ως καθημερινό.

gallery-1464725214-nsxsnowsized2

Από εκεί και πέρα, ξεκίνησε να μαζεύει σοβαρά χιλιόμετρα. Ταξίδεψε παντού. Αυτός, η σύζυγος του και το NSX. Χώροι; Το 1/3 ήταν για τα δικά του πράγματα, το 1/3 ήταν για τα δικά της πράγματα και το 1/3 για προϊόντα περιποίησης του αυτοκινήτου. Το NSX έχει δει τα πάντα. Κακή άσφαλτο, χωματόδρομο… μέχρι και χαλάζι! Περιττό να αναφέρω ότι το τελευταίο “πόνεσε”. Τίποτα δεν το σταμάτησε όμως και τίποτα δεν σταμάτησε τον Fred από το να το ταξιδεύει. Ναι, ταξιδεύουν χωρίς πολλές αποσκευές και ναι, το NSX “τρώει” τα πίσω του λάστιχα πολύ γρήγορα – 10.000 χιλιόμετρα περίπου διαρκούν. Όμως με προσεκτική συντήρηση και προσεκτική οδήγηση πάει παντού – χαρακτηριστικό της προσεκτικής οδήγησης είναι ότι η κατανάλωση σε χαλαρό ταξίδι δεν υπερβαίνει συνήθως τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

gallery-1464709181-nsxpackingthecar

Βγάζω το καπέλο μου στον Fred Plan αλλά και την σύζυγο του γιατί ο πρώτος έχει καταλάβει ότι τα αυτοκίνητα είναι για να οδηγούμε – να τα χαιρόμαστε, να τα προσέχουμε αλλά προπάντων να τα οδηγούμε και γιατί η δεύτερη “ανέχεται” την κατάσταση και προσαρμόζεται σε αυτή. Καταλαβαίνει ότι ένα πολυτελές sedan μπορεί να είναι πολύ πιο άνετο, να έχει μεγαλύτερους χώρους και πιθανότατα να είναι και φθηνότερο, αλλά το NSX είναι αυτό που κέρδισε την καρδιά του συζύγου της. RESPECT με κεφαλαία κύριε Plan. Μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία να ακολουθήσω το παράδειγμα σου με το δικό μου αυτοκίνητο των ονείρων μου. Τέλος, μακάρι να κάνεις άλλα τόσα χιλιόμετρα με τις αγάπες σου! Αν τα Αγγλικά σου είναι καλά, μπορείς να διαβάσεις ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο που ακολουθεί.