[nextpage title=”Εισαγωγή” ]
Οι ζάντες είναι κύριο στοιχείο της ομορφιάς ενός αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός τους μπορεί να απογειώσει αλλά και να χαντακώσει την ομορφιά του αυτοκινήτου και μετά τις 20 πιο χαρακτηριστικές ζάντες όλων των εποχών, ας δούμε 10 άσχημες ζάντες που τοποθέτησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα μοντέλα τους. Δεν θα ασχοληθώ καθόλου με τις ζάντες των “βελτιωτικών οίκων” μιας και εκεί υπάρχουν εκατοντάδες τερατουργήματα.
[/nextpage]
[nextpage title=”Honda CR-X” ]
Ξεκινάμε με τις ζάντες της πρώτης γενιάς του Honda CR-X (1983-1987), που μοιάζουν λες και κάποιος πήρε ένα καπάκι κατσαρόλας και του άνοιξε τέσσερις μεγάλες τρύπες πυροβολώντας το.
[/nextpage]
[nextpage title=”Toyota AE86″ ]
To AE86 ήταν ένα μοντέλο που το αγάπησε ο κόσμος της βελτίωσης, με τις ζάντες να είναι το πρώτο πράγμα που άλλαζε κανείς.
[/nextpage]
[nextpage title=”Cavalier Z24″ ]
Η Chevrolet την δεκαετία του ’80 προσπάθησε να τετραγωνίσει τον κύκλο με τις ζάντες του Cavalier Z24.
[/nextpage]
[nextpage title=”Lexus SC430″ ]
Οι σχεδιαστές της Lexus στο SC430, μάλλον στέρεψαν από έμπνευση και έτσι πέρασαν στη παραγωγή τις ζάντες που βλέπεις στη παραπάνω φωτογραφία.
[/nextpage]
[nextpage title=”Subaru XT” ]
Οι ζάντες του Subaru XT μόνο όμορφες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.
[/nextpage]
[nextpage title=”Jaguar XJ220″ ]
Οι σχεδιαστές της Jaguar δεν έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον σχεδιασμό των ζαντών της XJ220. Μπορεί να είναι αεροδυναμικές, αλλά όμορφες δεν είναι σε καμία περίπτωση.
[/nextpage]
[nextpage title=”Civic Hybrid” ]
Το υβριδικό Honda Civic δεν είναι από τα ομορφότερα μοντέλα της Honda, με τις ζάντες να συμβάλλουν σε αυτό.
[/nextpage]
[nextpage title=”Isuzu Impulse” ]
H Isuzu στο Impulse τοποθέτησε μια ζάντα αποτελούμενη από 12 τετράγωνα στοιχεία.
[/nextpage]
[nextpage title=”Volvo” ]
Το 2008 η Volvo τοποθέτησε στα DRIVe C30, S40 και V50 τις παραπάνω ζάντες που δύσκολα να βρεθείς κάποιος που θα τις χαρακτηρίσει όμορφες.
[/nextpage]
[nextpage title=”Mazda 121″ ]
Τελευταίες στη σχετική λίστα, οι χαρακτηριστικές ζάντες “αρκουδάκι” του Mazda 121.
[/nextpage]