Η νέα BMW Σειράς 5 δοκιμάζεται στο Nurburgring

Σχετικά άρθρα

5-series

Με την BMW να συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της Σειρά 5, πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στη παρουσίασή της που θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο. Αρχικά θα κάνει την εμφάνισή της η σεντάν έκδοση, με τις Touring και GT εκδόσεις να παρουσιάζονται μέσα στο 2017, με μέρος της παραγωγής της να γίνεται στην Αυστρία από τη Magna Steyr.

Έχοντας ως στόχο να είναι ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της κατηγορίας του, η νέα 5αρα με κωδική ονομασία G30, μεταξύ άλλων, δανείζεται αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες της νέας Σειράς 7, όπως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive με οθόνη αφής και gestures, που υποστηρίζει τα Apple Carplay και Android Auto, το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ενώ εξοπλίζεται και με Head-Up display με δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας.

Αυτό θα προβάλει αρκετά δεδομένα στο παρμπρίζ, όπως την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, τις διασταυρώσεις, τα σημεία με χαμηλή ορατότητα, τους ανθρώπους ή άλλα αντικείμενα που βρίσκονται στο δρόμο ή στα τυφλά σημεία, όπως και τις οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης. Όλα τα παραπάνω φυσικά σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα θα διαθέτει και δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης με ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα, ενώ θα μπορεί να εξοπλιστεί και μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας. Θα συναντάμε επίσης το ηχοσύστημα , Bowers & Wilkins Diamond, κρυφό φωτισμό, το σύστημα αρωμάτων, WiFi Hotsport, ασύρματο σύστημα φόρτισης smartphones και σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και προσπεράσματος.

Η νέα γενιά της Σειράς 5 θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR που κάνει χρήση αλουμινίου, CFRP, σύνθετων υλικών και ατσαλιού υψηλής αντοχής, θα ζυγίζει περί τα 100 κιλά λιγότερα. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα εφοδιάσει η BMW την 5αρα, βρίσκεται και η ενεργή αερανάρτηση που θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει ανωμαλίες στο οδόστρωμα, ακόμη και τη νύχτα. Θα της φορέσει LED φωτιστικά σώματα, με τα λέιζερ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η μειωμένη μάζα –αλλά και για την περαιτέρω μείωση του βάρους- επιτρέπει στην BMW να χρησιμοποιήσει στην βασική 518d έναν τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων που θα αποδίδει περίπου 150 άλογα, ενώ θα υπάρχει και ένας νέος quad-turbo 3,0-λίτρων diesel κινητήρα απόδοσης 408 ίππων με 750 Nm ροπής στην έκδοση M550xd. Πηγές μάλιστα αναφέρουν πως το μέγεθος του κινητήρα, θα ορίζει την εμπρός ανάρτηση που θα χρησιμοποιείται: Οι 5άρες με τους μικρότερους κινητήρες –τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους-, θα μοιράζονται την αρχιτεκτονική τους με την επόμενη Σειράς 3, ενώ οι 5άρες με τους μεγαλύτερους –εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους- θα χρησιμοποιούν τον εμπρός άξονα της Σειράς 7.

Θα είναι διαθέσιμη και σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Τα μηχανικά μέρη αυτών προέρχονται από την την 330e, αλλά θα διαθέτουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη έτσι ώστε να αντεπεξέλθουν στο μεγαλύτερο βάρος του αμαξώματος. Η μικρότερη 530e θα διαθέτει έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με συνδυαστική ισχύ 280 ίππων, με την πλήρως ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει περίπου τα 35 χλμ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 120 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, η 540e θα διαθέτει έναν δίλιτρο, TwinPower turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, με τεχνολογία VANOS και VALVETRONIC, καθώς και ψεκασμό υψηλής ακρίβειας (High Precision Injection). Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποδίδει 258 άλογα, με το ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει άλλα 95, με τα συνολικά να φτάνουν τα 326 άλογα. Ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης θα προσφέρει την ίδια αυτονομία και τελική ταχύτητα, ενώ το μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα νέο 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Η κίνηση θα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με την τετρακίνηση xDrive να είναι προαιρετική.

Στην κορυφή της γκάμας της νέας Σειράς 5, θα τοποθετείται φυσικά η M5. Σύμφωνα με φήμες, η κορυφαία 5άρα θα χάσει 180 ολόκληρα κιλά και στην Ευρώπη θα προσφέρεται και ως τετρακίνητη. Θα χρησιμοποιεί δε τον ίδιο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων αλλά με ιπποδύναμη που θα αγγίζει τα 600+ άλογα και θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την BMW να καταργεί τα μηχανικά κιβώτια στις M5 και M6, λόγω της μειωμένης ζήτησης. Η γρήγορη έκδοση της επόμενης γενιάς της Σειράς 5 θα προσφέρεται στην Ευρώπη, τόσο ως τετρακίνητη, όσο και ως πισωκίνητη, ενώ στην απέναντι πλευρά της Αμερικής, η νέα BMW M5 θα προσφέρεται μόνο ως τετρακίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW, να μεταφέρει την κίνηση όταν χρειάζεται από τον πίσω άξονα στον μπροστά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 5.702 BMW 5-Series

Η BMW ανακαλεί 5.702 5-Series και i5, παραγωγής μεταξύ 12 Ιανουαρίου 2024 και 29 Ιανουαρίου 2024 επειδή οι βάσεις ISOFIX στο πίσω κάθισμα μπορεί...

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Η ηλεκτρική Porsche Boxster σε δοκιμές

Η Porsche συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και ανάπτυξης της νέας γενιάς της Boxster, με το αυτοκίνητο να κυκλοφορεί το 2025 μαζί με την Cayman....

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...
Autoblog.gr