Test_Drive_Audi_TTS_01

Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η BMW και η Mercedes ζήλεψαν τη δόξα του Mazda MX-5 και δημιούργησαν τη δικιά τους κατηγορία, αυτή των premium roadsters. Κοινό τους χαρακτηριστικό, η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα και η διθέσια διαμόρφωση τους. Όπως ήταν φυσικό, όμως, από μια τέτοια αγορά δεν θα μπορούσε να λείπει η τρίτη γερμανική εταιρία, με την Audi να επιλέγει να μην αντιγράψει τη συγκεκριμένη και αποδεδειγμένα διασκεδαστική συνταγή, αλλά να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό.

Έτσι γεννήθηκε το 1998 το ΤΤ, 3 χρόνια μετά τη βαυαρέζικη εταιρία και 2 μετά την εταιρία από τη Στουτγάρδη. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που η Audi δεν παρουσίασε ένα πισωκίνητο μοντέλο ήταν η έλλειψη αντίστοιχης πλατφόρμας, καθώς κάθε μια από τις γενιές του “Τε-Τε” χτίζεται πάνω σε αυτή που χρησιμοποιεί και το Golf.

Εξαιτίας αυτού επηρεάστηκε και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου, με το σπορ μοντέλο της Audi να ήταν διαθέσιμο από τη πρώτη στιγμή σε 2+2 coupe και διθέσια roadster έκδοση. To project του πρώτου TT ξεκίνησε την άνοιξη του 1994, στο σχεδιαστικό κέντρο της Volkswagen στη California, με το concept να κάνει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο της επόμενης χρονιάς στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Μπορεί το σχέδιο του ΤΤ να είχε τις υπογραφές του J. Mays και Freeman Thomas, αλλά αυτό ήταν το μοντέλο που έκανε γνωστό τον Peter Schreyer, με την λαμπρή μετέπειτα πορεία του.

Το όνομα του προέρχεται από την επιτυχημένη παράδοση των αγωνιστικών μηχανών της NSU, στον διάσημο Βρετανικό αγώνα του Isle of Man TT (Tourist Trophy). Η NSU ξεκίνησε τους αγώνες στο TT το 1911, και στα τέλη της δεκαετίας του ’70 εξαγοράστηκε από την Audi. Έτσι το Audi TT αποτελεί θεωρητικά την σύγχρονη εκδοχή των 1000TT, 1200TT και TTS της NSU από την δεκαετία του ’60, που πήραν το όνομα τους από τον ριψοκίνδυνο αγώνα. Τα αρχικά ΤΤ, όμως, μπορούν να μεταφραστούν και “Technology & Tradition” (τεχνολογία και παράδοση).

Fast-forward 20 χρόνια μετά, και τον περασμένο μήνα είχαμε την ευκαιρία μέσα από μια 6ήμερη δοκιμή να ζήσουμε με την ολοκαίνουρια τρίτη γενιά, να παρατηρήσουμε κάθε λεπτομέρεια της και κυρίως να απολαύσουμε τον 2-λιτρο κινητήρα του TTS.

Στα συν

  • Δύναμη Κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Σχεδιασμός εσωτερικού
  • Προσβάσιμη δύναμη
  • Πρόσφυση
  • Φρένα
  • Χώρος αποσκευών

Στα μείον

  • 19άρες ζάντες
  • Τιμή
  • Θα μπορούσε να είναι πιο συμμετοχικό