Audi S8 2012

Πρόσφατα παρουσίασε η Audi έναν νέο V8 κινητήρα για να τον τοποθετήσει στα μεγάλα αυτοκίνητα της αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου VW. Σύμφωνα με πληροφορίες, που έρχονται μέσα από την εταιρεία, φαίνεται πως αυτός ο κινητήρας θα είναι και ο τελευταίος του είδους, μιας και η εταιρεία θα επικεντρωθεί περισσότερο στα ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα. Έτσι η Audi θέλει μέχρι το 2025 η γκάμα της να αποτελείται από 25-35% ηλεκτρικά ή υβριδικά, οπότε θα ήταν οικονομικά δύσκολο να αναπτύξει μια νέα γενιά V8 κινητήρων, καθώς τα χρήματα που θα δαπανούσαν για την εξέλιξη του, θα χρησιμοποιηθούν στην τεχνολογία των μπαταριών.

Ο νέος V8 διαθέτει ένα ηλεκτρικό τούρμπο, που αναλαμβάνει να κρατήσει την περιστροφή σε υψηλή ταχύτητα των φτερωτών των δύο υπερσυμπιεστών καυσαερίων, ανεξάρτητα από τον ρυθμό περιστροφής του κινητήρα. Ο κινητήρας παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο SQ7, ενώ θα τοποθετηθεί στις Porsche Panamera, Porsche Cayenne, Bentley Continental και Bentley Bentayga, τόσο σε εκδόσεις βενζίνης όσο και πετρελαίου.

Οι τάσεις της εποχής επιβάλλουν να φτιάχνουν downsized κινητήρες, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο αριθμός των V8, με τις εταιρείες φτιάχνουν V6 ή και μικρότερα μοτέρ. Την αρχή την έκανε η Volvo, χρησιμοποιώντας τετρακύλινδρα μοτέρ με υβριδικά συστήματα που προσφέρουν επιπλέον δύναμη.