Cadillac XT5 and CT6 for Europe (14)

Τα περισσότερα αυτοκίνητα της Cadillac έχουν ήδη κάποια χρόνια στην αγορά, για αυτό η εταιρεία ετοιμάζει προσεκτικά τα επόμενα βήματα της, για την αντικατάσταση τους. Η γκάμα της αναμένεται να μεγαλώσει με νέα μοντέλα, ενώ θα αλλάξει η ονοματολογία σε κάποια από τα τωρινά. Οι αγοραστές σε όλο τον κόσμο δείχνουν την προτίμηση τους στα crossover, έτσι και η Cadillac θα δώσει εκεί την προσοχή της, για να καταφέρει να πιάσει τους στόχους των πωλήσεων που επιθυμεί.

Τα νέα Cadillac θα τα περιμένουμε από τα μέσα του 2018 και μετά και μέχρι τότε, δεν θα παρουσίασει κάποιο σημαντικό μοντέλο, παρά μόνο κάποια facelift. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017 θα δούμε το ντεμπούτο της CT6 Plug-in Hybrid με την ανανεωμένη έκδοση να βγαίνει το 2019 και το 2020 να προστίθεται ένα κινητήρας ντίζελ. Την ίδια χρονιά το μεγάλο SUV Escalade θα αποκτήσει ένα νέο 10ταχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την ανανεωμένη έκδοση να βγαίνει ένα χρόνο αργότερα και την εντελώς νέα γενιά το 2020.

Το 2018 θα ανανεωθεί η ATS η οποία θα αλλάξει όνομα και πλέον θα λέγεται CT4. Το νέο όνομα εκτός από το σεντάν θα μεταφερθεί στο κουπέ αλλά και στο κάμπριο. Από την γκάμα της, θα καταργηθεί ο 2,5 λίτρων κινητήρας, με τον 2,0 λίτρο της εταιρείας να αντικαθιστά, έχοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Την ίδια χρονιά θα παρουσιαστεί το νέο XT3 το οποίο θα έχει σαν στόχο τα Audi Q3 και BMW X3 το οποίο θα παράγεται στο εργοστάσιο της GM στο Κάνσας, ενώ θα ανανεωθεί το μεσαίο crossover XT5 στο οποίο θα τοποθετηθεί ένας 2,0-λίτρος τετρακύλινδρος turbo στην θέση του 3,6 λίτρων V6 κινητήρα.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ανανεωθεί το CTS που θα ονομάζεται CT5, με την κουπέ έκδοση να φτάνει ένα χρόνο αργότερα στην αγορά. Στα τέλη της ίδιας χρονιά θα παρουσιαστεί το νέο μεγάλο SUV XT7 που θα βασίζεται σε μια μεγαλύτερη τροποποιημένη πλατφόρμα του XT5.

To 2020 θα παρουσιαστεί το πολυτελές compact SUV XT2 θα έχει σαν αντιπάλους την Mercedes GLA και την BMW X1, ενώ το 2021 ίσως παρουσιαστεί ένα κεντρομήχανο sports car που θα βασίζεται στην κεντρομήχανη Corvette.

Με τις προτεραιότητες της Cadillac να είναι πλέον διαφορετικές, δεν θα δούμε το CT3, ένα μικρό σεντάν που θα είχε στόχο την Mercedes CLA και το Audi A3 sedan, αλλά ούτε και ένα υπερπολυτελές σεντάν σαν ναυαρχίδα της εταιρείας, το CT8 που θα στόχευε την Mercedes S-class.