mercedes-benz-2017-roadmap


Η Mercedes μέσω των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 1ο εξάμηνο του 2016, αποκάλυψε πως μέσα στο 2017 θα παρουσιάσει συνολικά 11 μοντέλα, με την GLA Coupe και το αγροτικό της να κλέβουν την παράσταση.

Επίσης ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται οι E-Class Coupe, η E-Class All Terrain, η S-Class Facelift, η AMG GT R coupe, η AMG GT Roadster, η E-Class Cabriolet και τα ηλεκτρικά Fortwo και ForFour.

Το pickup της Mercedes-Benz αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο, και οι spy φωτογραφίες αποκαλύπτουν πως η επιρροή από το Nissan Navara, όπου και βασίζεται, είναι εμφανής. Πιθανότατα θα ονομαστεί X-Class, ενώ σύμφωνα με την εταιρία θα προσφέρει κορυφαία ασφάλεια και πολυτέλεια. Θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις, οι οποίες θα έχουν επίκεντρο τους επιβάτες, όπως κάνει το VW Amarok, διευρύνοντας έτσι το αγοραστικό κοινό και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.

Spy_Photos_Mercedes_X-Class_01

Η βασική έκδοση θα στοχεύει στους παραδοσιακούς πελάτες των pickups μοντέλων, με την κορυφαία έκδοση να διαθέτει μια πιο πολυτελές νότα, παρόμοιας φιλοσοφίας με τις Denali εκδόσεις των pickups της GMC. Ο Källenius απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε μια AMG έκδοση, είτε “43” είτε “63”, καθώς η ζήτηση για τέτοια μοντέλα θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Παρόλα αυτά, παραδέχτηκε ότι θα προσφέρονται AMG στιλιστικά πακέτα που θα κάνουν την εμφάνιση του pickup περισσότερο επιθετική.

Κίνηση θα παίρνει από δύο diesel κινητήρες, έναν τετρακύλινδρο 2,3-λίτρων απόδοσης 187 ίππων με 450 Nm ροπής και έναν 3-λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα απόδοσης 258 ίππων και 620 Nm ροπής, που τοποθετείται και στην GLE 350 d 4MATIC. Το μοντέλο αναμένεται στην αγορά πριν το 2018, θα βασίζεται πάνω στο νέο Nissan Navara NP300, με τις δύο εταιρίες να επιβεβαιώνουν πως τόσο το pickup της Mercedes, όσο και το pickup που ετοιμάζει η Renault, θα τα κατασκευάζει η Nissan στα εργοστάσιά της στη Κόρδοβα της Αργεντινής και στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Η Mercedes περιγράφει το μοντέλο πως θα είναι “ένα πραγματικό Mercedes” παρέχοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο ποιότητας των υπολοίπων μοντέλων της γερμανικής εταιρίας. Το διπλοκάμπινο pickup θα εξελιχθεί και θα σχεδιαστεί από την Daimler για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, ενώ θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ασφαλείας της Mercedes-Benz. Θα κοστίζει περισσότερο από τη πρόταση της Nissan και της Renault, θα έχει το VW Amarok ως άμεσο ανταγωνιστή και θα πωλείται στις αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Νότιας Αφρικής και της Αυστραλίας, ενώ αργότερα ίσως πωλείται και στις Η.Π.Α.