Honda_Civic_Type_R_Final_Edition_01

Έχει περάσει σχεδόν 1,5 χρόνος από τη στιγμή που η Honda παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης του 2015 την Type R έκδοση της ένατης γενιάς του Civic. Από τότε έχει κυριαρχήσει στις πίστες της Ευρώπης, έχοντας κάνει ρεκόρ σε Silverstone, Spa, Monza, Estoril και Hungaroring, χάνοντας το τίτλο του “βασιλιά” του Nurburgring για μόλις 1,4 δευτ. από το VW Golf GTI Clubsport S.

Διάβασε: Δοκιμάζουμε στα Μέγαρα το Honda Civic Type R

Honda_Civic_Type_R_Final_Edition_03

Με τη νέα γενιά του Civic, το concept του οποίου είδαμε από κοντά στη φετινή ελβετική έκθεση, να έχει αρχίσει τις εντατικές δοκιμές, τόσο σε απλή μορφή όσο και στην Type R, η ιαπωνική εταιρία ετοίμασε την έκδοση που πρακτικά εύχεται καλό κατευόδιο στο “όπλο” της.

Honda_Civic_Type_R_Final_Edition_04

Οι διαφορές, σε σχέση με το “απλό” Type R, είναι αποκλειστικά αισθητικές και εντοπίζονται στις άσπρες ζάντες και εμπρός splitter και στις κόκκινες λεπτομέρειες στην πίσω αεροτομή και στα καλύμματα των καθρεφτών, καθώς στο εμπρός spoiler. Στο εσωτερικό αλλαγές υπάρχουν στις επενδύσεις του σαλονιού, το οποίο από κόκκινο με μαύρες λεπτομέρειες διαθέτει πλέον το αντίθετο μοτίβο.

Honda_Civic_Type_R_Final_Edition_09

Η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 150 αυτοκίνητα, όλα για την αγορά της Γερμανίας, και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο άσπρο ή μαύρο χρώμα. Να θυμίσω ότι κάτω από το καπό, φοράει έναν 2.0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα, αποδίδοντας 310 άλογα με 400 Nm ροπής, στέλνοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.