image

Η ιστορία της συγκεκριμένης GT40 είναι αρκετά μεγάλη. Αποτελεί μια από τις 31 θρυλικές πρώτης γενιάς, οι οποίες προορίζονταν για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Κατασκευάστηκε το 1966 με αριθμό πλαισίου P/1061, όντας μέρος της συλλογής της Jim Click Ford Performance, τη χρόνια που η Ford σάρωσε στις 24 ώρες του Le Mans, κλέβοντας την πρωτιά από την Ferrari.

Στην συνέχεια μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις της Ford στο Dearborn, όπου χρησιμοποιήθηκε ως διαφημιστικό αυτοκίνητο από το τμήμα προώθησης, ενώ την επόμενη χρόνια, έλαβε μέρος σε μια σειρά εκδηλώσεων SCCA, όπου χρησιμοποιήθηκε σε γύρους επίδειξης.

Λίγο αργότερα, όταν τελείωσε τα χρέη του ως διαφημιστικό αυτοκίνητο, βάφτηκε κόκκινο και αγοράστηκε από έναν συλλέκτη στο Οχάιο. Μετά όμως από μια χιονοθύελλα, το αμάξι υπέστη σοβαρές ζημιές και το 1969 αγοράστηκε από έναν μηχανικό ο οποίος το επισκεύασε και στη συνέχεια το πούλησε.

Στα επόμενα δέκα χρόνια άλλαξε τέσσερις ιδιοκτήτες και τη δεκαετία του ‘80 βάφτηκε σε σκούρο πράσινο μεταλλικό χρώμα με κίτρινες αποχρώσεις, και αναβαθμίστηκε στα 450 άλογα χάρη στην αύξηση της χωρητικότητας του V8 από 302 στις 351 κυβικές ίντσες (4,9 σε 5,7 λίτρα).

Τα τελευταία χρόνια, έχει τοποθετηθεί ένα σύγχρονο σύστημα αναρτήσεων με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Koni. Τον επόμενο μήνα η συγκεκριμένη κυρία δημοπρατείται από την RM Sotheby’s στο Pebble Beach και αναμένεται να πιάσει 3,75 με 4,25 εκατομμύρια δολάρια!