Ford Focus RS500 Spy photos (2)

Το κύκνειο άσμα για την σημερινή γενιά του Focus θα είναι η άκρως αναμενόμενη σκληροπυρηνική έκδοση του “απλού” RS, το RS500. Μπορεί ακόμα να μην έχει ανακοινωθεί από επίσημα χείλη, αλλά είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι θα βγει στη παραγωγή. Αν τελικά το μοντέλο πάρει το πράσινο φως αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, λίγους μήνες πριν παρουσιαστεί η νέα γενιά του Focus.

Σήμερα μαθαίνουμε ότι ο 2,3-λίτρων υπετροφοδοτούμενος EcoBoost κινητήρας θα αποδίδει 400 άλογα, με την Ford να μην αυξάνει κατά πολύ την ροπή του κινητήρα ώστε να μην προβεί σε δραστικές αλλαγές στο 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, επιλογή που είναι η επικρατέστερη, αν και υπάρχει η φήμη για ένα διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο.

Ford Focus RS500 Spy photos (6)

Η Ford θα δώσει μεγάλη έμφαση στην εικόνα του μοντέλου. Αν το Focus RS είναι άγριο, το RS500 θα είναι ακόμη πιο άγριο. Θα φωνάζει από μακριά “ανοίξτε μου τον δρόμο”. Μεγαλύτερη αεροτομή, πρησμένα φτερά, carbon καπό με αεραγωγούς, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή και νέοι προφυλακτήρες, θα δημιουργούν μια δυναμική εικόνα.

Το RS500 δεν να είναι ένα αυτοκίνητο που θα μπορείς να ταξιδέψεις με άνεση. Αντ’αυτού, για να εξοικονομηθεί βάρος, αρκετό από το ηχομονωτικό υλικό θα απουσιάζει από το αυτοκίνητο, με τα παράθυρα να είναι κατασκευασμένα από πλαστικό/πολυκαρβονικό υλικό, με την Ford να κάνει μεγαλύτερη χρήση carbon (CFRP) σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου. Αυτά θα κάνουν το μοντέλο να ζυγίζει περίπου 100 κιλά λιγότερα από το απλό RS.

Τέλος, το αυτοκίνητο θα φορά μεγαλύτερα carbon-κεραμικά φρένα και σκληρότερη ανάρτηση κατασκευασμένη από αλουμίνιο. Στόχος της Ford είναι να προσφέρει το ταχύτερο hatchback που έχει κατασκευαστεί ποτέ, σε ότι αφορά την επιτάχυνση, κάνοντας γρηγορότερα τα 0-100 χλμ/ώρα από τα 4,7 δευτερόλεπτα του απλού Focus RS.